اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1395 - 22:58   |   کد مطلب: 23698
بانك مركزي اعلام كرد: براي پاسخگويي به سپرده‌گذاران و سهامداران ۸ تعاوني منحله و ادغام شده در كاسپين، براي قيمت‌گذاري دارايي‌ها و چگونگي پرداخت سپرده‌ها با دادسراي جرايم پولي و بانكي هماهنگ شده كه متعاقبا اطلاع‌رساني خواهد شد.

به گزارش صبح الوند،بانك مركزي در اطلاعيه خود آورده است: مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره موسسه اعتباري كاسپين موظف شدند، در راستاي وظايف خود با طي مراحل حسابرسي، ‌كارشناسي و ارزيابي لازم براي تعيين ارزش و انتقال دارايي‌ها و بدهي‌ها، همچنين برآورد ميزان مازاد يا كسري هر يك از تعاوني‌هاي منحله 8گانه، اقدام كنند.  موسسه اعتباري كاسپين مكلف شده است نسبت به طرح دعوي عليه سهامداران و مديران تعاوني‌هاي مذكور كه كسري دارايي دارند، در مرجع قضايي اقدام كند.

 

بر اين اساس، پاسخگويي به سپرده‌گذاران تعاوني‌‌هاي منحله 8 گانه از سوي مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره موسسه اعتباري كاسپين پس از انجام فرآيند نقل و انتقال دارايي‌ها و بدهي‌ها و با مسووليت مستقيم سهامداران و مديران تعاوني‌هاي منحله در مورد جبران كسري دارايي‌ها، امكان‌پذير خواهد بود.

 

در اين رابطه هماهنگي‌ لازم با دادسراي جرايم پولي و بانكي با هدف تقويم دارايي‌ها و رسيدگي به نحوه چگونگي پرداخت سپرده‌ها صورت گرفته و متعاقبا اطلاع‌رساني خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان