اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. بهمن 1395 - 23:36   |   کد مطلب: 23550
خونه به خونه و تلاش برای لیگ برتری شدن؛
شایعه داغ در بابل؛ بازگشت علی کریمی به فوتبال
نتایج ضعیف تیم خونه‌به‌خونه در لیگ یک باعث شده مسوولان این باشگاه تصمیم به برکناری علیرضا مرزبان بگیرند و از این‌رو حمید استیلی به عنوان گزینه اصلی جانشینی تیم مازندرانی به حساب می‌آید.
شایعه داغ در بابل؛ بازگشت علی کریمی به فوتبال

به گزارش صبح الوند به نقل از پارسینه نتایج ضعیف تیم خونه‌به‌خونه در لیگ یک باعث شده مسوولان این باشگاه تصمیم به برکناری علیرضا مرزبان بگیرند و از این‌رو حمید استیلی به عنوان گزینه اصلی جانشینی تیم مازندرانی به حساب می‌آید.
 
البته پیش‌تر از علی کریمی خواستند که به عنوان سرمربی در این تیم مشغول به کار شود اما او هنوز در این زمینه تردید دارد. اگر کریمی حاضر به پذیرش این سمت نشود آن وقت شانس استیلی برای جانشینی مرزبان زیاد خواهد شد.
 
 
استیلی در این باره می‌گوید: «اجازه بدهید تا موضوعی نهایی نشده درباره‌اش صحبت نکنیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد و هواداران بسیاری که خیلی از تیم‌های لیگ یک و حتی لیگ برتری از آن محروم هستند. امیدوارم در پایان فصل شرایطی رقم بخورد تا با صعود این تیم به لیگ برتر دل مردم استان مازندران و بخصوص شهر بابل شاد شود.»

استیلی تصمیم دارد این بار با مطالعه بیشتر تیم جدیدش را انتخاب کند: «من اخیرا دو پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری را رد کردم و قصد دارم با چشمانی باز تیم آینده خود را انتخاب کنم تا با مشکلات قبل مواجه نشوم.»
قرار است حبیب کاشانى مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و نماینده شوراى شهر تهران براى صعود تیم فوتبال خونه به خونه به بابلى‌ها و هواداران این تیم کمک کند. کاشانی در جلسه‌اى که بازیکنان و کادرفنى و مدیریت این باشگاه و همچنین على کریمى حاضر بودند، حضور خود را در این تیم رسمى کرد.

اتفاق هیجان انگیز البته حضور علی کریمی بر سر زبان ها برای مربیگری در این تیم بابلی است و با شناختی که فوتبالدوستان از جادوگر فوتبال آسیا دارند مربیگری این چهره محبوب آن هم در تیم دسته یکی تقریبا نزدیک به صفر است اما با این حال استفاده از نام کریمی برای بولد شدن رسانه ای خونه به خونه کارساز شده است.
 
بازیکن سابق پرسپولیس که حتی مدتی دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال بود و به دلیل رخ دادن برخی مسایل به راحتی از مربیگری در تیم ملی کنار رفت نشان داده اسیر حواشی و احساسات در ورود به عرصه مربیگری نخواهد شد.
 
حمید استیلی که نمیخواهد این بار هم مانند دفعات قبل، نیمه کاره مجبور به استعفا یا اخراج از تیم خود شود منتظر است تا یکی دو روز آینده تیم جدید خود را معرفی کند تا شاید یکی از پرهزینه ترین تیم های لیگ یک شانس صعود خود به لیگ برتر را افزایش دهد.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان