اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1395 - 7:05   |   کد مطلب: 23500
رئيس گروه برنامه‌ريزي و عمراني فرمانداري همدان:
نرخ مصوب پارکينگ‌ها متناسب با ارائه خدمات باشد
رئيس گروه برنامه‌ريزي و عمراني فرمانداري همدان گفت: قيمت تصويب شده پارکينگ‌هاي سطح شهر بايد متناسب با ارائه خدمات باشد
نرخ مصوب پارکينگ‌ها بايد متناسب با ارائه خدمات باشد

به گزارش صبح الوند، رضا زماني در شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان، با اشاره به مصوبه در نظر گرفته شده براي وضعيت اخذ وجه در پارکينگ‌هاي ادارات، ‌نهادها و بيمارستان‌هاي شهر همدان، اظهار کرد: چگونگي اخذ وجه در پارکينگ‌هاي تله‌کابين گنجنامه، اماکن گردشگري و تفريحي از سوي سازمان ميراث فرهنگي تعيين تکليف ‌شده و نرخ‌نامه براي آنها مشخص مي‌شود.

 

وي با بيان اينکه در اين جلسه بحث پارکينگ بيمارستان‌هاي بعثت و بهشتي مطرح است،‌ گفت: در خصوص اخذ وجه براي استفاده از پارکينگ اين دو بيمارستان نارضايتي‌هايي در مردم ايجاد کرده است.

 

رئيس گروه برنامه‌ريزي و عمراني فرمانداري همدان بيان کرد: پارکينگ بيمارستان بهشتي در اختيار سازمان بهزيستي است که اميدواريم اين مشکل با حضور نماينده سازمان بهزيستي حل شود.

 

وي اين موضوع را که بگوييم نرخ تمام پارکينگ‌ها در سطح شهر يکسان باشد،‌ درست نيست،‌ افزود: قيمت تصويب شده پارکينگ‌هاي سطح شهر بايد متناسب با ارائه خدمات باشد.

 

زماني نقشه پروانه صادر شده بيمارستان‌ها را بر مبناي وجود پارکينگ به ازاي هر تخت بيمارستاني دانست و تصريح کرد: پيشنهاد مي‌کنم در مرحله تشکيل پرونده بيمار در بيمارستان يک کارت تردد وي‍ژه رايگان براي همراه بيمار صادر شود که انجام اين کار مطابق قانون است.

 

وي خواستار ارائه اطلاعاتي در خصوص تعداد تخت، تعداد پرسنل و ظرفيت فضاي بيمارستاني و... توسط دانشگاه علوم پزشکي و مجموعه بيمارستاني بهشتي و بعثت به کارگروه شد و ادامه داد: در صورت تأمين پارکينگ به ازاي هر بيمار از ميزان نارضايتي‌ها در اين خصوص کاسته مي‌شود.

 

معاون اجرايي تعزيرات حکومتي همدان نيز گفت: متأسفانه هيچ‌يک از پارکينگ‌هاي همدان نرخ‌نامه مشخصي ندارند در حاليکه در استان‌هاي ديگر نرخ مصوب استفاده از پارکينگ در تابلو‌هاي بزرگي در درب ورودي پارکينگ‌ها نصب شده است.

 

قهرمان شاهي تصريح کرد: استفاده از پارکينگ‌هاي شهر همدان در 15 دقيقه اول رايگان است که اين موضوع موجب ايجاد تنش ميان خودرودار و پارک‌بان خواهد شد.

 

وي خاطرنشان کرد: در زمينه استفاده از پارکينگ‌ها فصل‌الخطاب قانون است بنابراين در صورتي‌که قانون دريافت پول را غيرقانوني بداند، بايد عملياتي شود.

 

شاهي تصريح کرد: ساماندهي پارکينگ‌ها بايد به صورت همه‌جانبه انجام گيرد به طوريکه اختلاف زيادي در استفاده از پارکينگ‌هاي مختلف وجود نداشته باشد.

 

وي بر لزوم آسيب‌شناسي در زمينه استفاده از پارکينگ‌ها تأکيد کرد و گفت: متأسفانه در پارکينگ‌هاي همدان نه نرخ‌نامه‌اي وجود دارد و نه فاکتوري صادر مي‌شود بنابراين اين موضوع منجر به سوءاستفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان