اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1395 - 23:20   |   کد مطلب: 23492
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش در کشور از امشب خبر داد و گفت: بارش در استان های سواحل خزر تا ساعاتی دیگر آغاز می شود.
 آغاز بارش ها در کشور از امشب

به گزارش صبح الوند به نقل از میزان، معصومه احمدی درباره آخرین وضعیت شرایط جوی کشور گفت: آخرین اطلاعات هواشناسی نشان می دهد که از اواخر امشب بارندگی در سواحل دریایی خزر به خصوص استان های گیلان و مازندران آغاز می شود و تا ظهر شنبه ادامه پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: بارش در نواحی سردسیر ارتفاعات البرز و سواحل شمالی به شکل برف پیش بینی می شود.

 

کارشناس هواشناسی گفت: همین شرایط را در بخش های از جنوب شرق کشور به خصوص حاشیه جنوبی استان سیستان و بلوچستان نیز خواهیم داشت و شاهد بارش های خفیف و وزش باد در این مناطق خواهیم بود.

 

وی افزود: برای فردا میزان و گستردگی بارش در مناطق شرقی کشور افزوده می شود.

 

احمدی گفت: در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی و جنوب و شرق خراسان رضوی بارش باران و در نواحی سرد سیر بارش برف را خواهیم داشت.

 

وی افزود: در نیمه شرقی کشور نیز افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت که در برخی نقاط خیزش گرد و خاک را سبب می شود.

 

کارشناس هواشناسی گفت: این شرایط را در جنوب غرب کشور نیز پیش بینی می کنیم، به خصوص در استان خوزستان که برای امروز و فردا پدیده گرد و خاک را به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود: پیش بینی می شود با افزایش وزش باد در بخش های جنوبی، آب های خلیج فارس و دریای عمان مواج و مطلاطم باشد.

 

احمدی گفت: برای روز یکشنبه بر گستردگی بارش در دامنه های غربی ،مرکزی و جنوبی زاگرس بخش های از شمال غرب و سواحل شمالی و بخش های از مرکز کشور افزوده می شود که در این مناطق بارش را پیش بینی می کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان