اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1395 - 21:29   |   کد مطلب: 23491
موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نگرانی‌های اعلام شده مربوط به مشتریان تعاونی اعتبار منحله فرشتگان بوده و ارتباطی به ساختار تشکیلاتی موسسه اعتباری کاسپین ندارد.
 مشکلات تعاونی فرشتگان ارتباطی به موسسه کاسپین ندارد

به گزارش صبح الوند به نقل از بلاغ، درپی تجمع شماری از مشتریان «شرکت تعاونی اعتباری منحله فرشتگان» مقابل دفتر مرکزی «موسسه اعتباری کاسپین» اعلام شد؛

موسسه کاسپین، برای ایفای تعهدات خود برابر مشتریان، توانایی و اعتقاد راسخ دارد.

 

نگرانی‌های اعلام شده مربوط به مشتریان تعاونی اعتباری منحله فرشتگان بوده و ارتباطی به ساختار تشکیلاتی موسسه اعتباری کاسپین و سایر تعاونی تجمیعی زیرمجموعه در حال فعالیت آن در اقصی نقاط کشور ندارد.

 

«موسسه اعتباری کاسپین» در پی بروز برخی حواشی ناشی از عملکرد تعاونی فرشتگان، اعلام کرد؛ این موسسه برای ایفای تمامی تعهدات خود در برابر مشتریان توانایی و اعتقاد راسخ دارد.

 

در پی انتشار اخباری مبنی بر مشروط شدن پرداخت مطالبات مشتریان و درخواست‌ها از اداره مرکزی موسسه اعتباری کاسپین روز یک‌شنبه 26 دی‌ماه پس از صدور اطلاعیه بر روی سایت این موسسه در زمینه پرداخت مطالبات «تعاونی منحله فرشتگان» که چندی پیش برخی مدیران آن نیز توسط مقام قضایی بازداشت شدند و ایجاد شائبه برای برخی مشتریان تعاونی‌های ادغامی به اطلاع می‌رساند؛ نگرانی‌های اعلام شده مربوط به مشتریان تعاونی اعتباری منحله فرشتگان بوده و ارتباطی به ساختار تشکیلاتی موسسه اعتباری کاسپین و سایر تعاونی تجمیعی زیرمجموعه در حال فعالیت آن در اقصی نقاط کشور ندارد و در این بین به‌جای سوتفاهم برای مشتریان فهیم این مجموعه، هیأت تصفیه فرشتگان باید پاسخگوی مشتریان خود باشد.

 

لذا تاکید می‌شود هیأت مدیره، همانطور که موسسه اعتباری کاسپین روز شنبه ۲۵ دی در اطلاعیه خود اعلام کرده که تا زمان تحویل قطعی دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی منحله فرشتگان و سایر تعاونی‌ها هیچ‌گونه مسؤولیتی در قبال آنان نخواهد داشت.

 

مشتریان سایر تعاونی‌های زیرهیچ‌گونه نه تنها نگرانی برای استمرار سپرده‌گذاری و دریافت خدمات از این مجموعه نداشته باشند، بلکه با توجه به اخذ مجوز بانک مرکزی و افزایش توانمندی، قطعا «کاسپین» پشتوانه‌ای قوی برای ادامه همکاری با پشت سر گذاشتن پله‌های رشد و استقلال مالی خواهد بود.

 

لازم به ذکر است: دلیل بروز این حواشی و ایجاد جو بی‌اعتمادی عده‌ای از سپرده‌گذاران، مدیران و کارکنان تعاونی منحله فرشتگان هستند که به دنبال سلب مسؤولیت از خود و انتقال پاسخگویی به موسسه کاسپین و تعاونی‌های دیگر هستند.

 

چرا که شاید ظاهرا مدیران هیأت تصفیه فرشتگان فراموش کرده‌اند که کسری ۴ هزار میلیارد تومانی آنان توسط دادستان تهران حدود ۵۰ روز قبل اعلام شده و در همین راستا دو نفر از مدیران ارشد آن تعاونی اعتباری به همین دلیل بازداشت شدند که منبع آن هم گزارش بازرسان بانک مرکزی بوده است.

 

متاسفانه مدیران« فرشتگان» تا قبل از اعلام دادستان برای تحویل این تعاونی به موسسه کاسپین هیچ‌گونه اقدام و همکاری صورت نمی‌دادند و در حال حاضر سعی دارند با اعمال فشار، جو روانی و تهدید، تعاونی فرشتگان را بدون حسابرسی و تعیین تکلیف میزان سرمایه و بدهی به صورت یک‌جا به موسسه کاسپین تحویل دهند که البته مردم فهیم و مشتریان قدرشناس موسسه کاسپین و تعاونی‌های زیرمجموعه اشراف کامل به امور داشته و در جریان روند امور قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان