اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. دى 1395 - 23:39   |   کد مطلب: 23355
بانک پارسیان همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع) دو شعبه جدید خود را در بیمارستان تریتا و بازار آهن مکان افتتاح کرد.

به گزارش صبح الوند، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، شعب جدید بانک پارسیان در بیمارستان تریتا تهران و بازارآهن مکان با حضور آقایان خسروانی معاون اجرایی بانک پارسیان، فرزان معاون اعتباری بانک پارسیان، مهردادفر معاون حقوقی و وصول مطالبات، خلیل پور مدیرشعب بانک پارسیان، دربیکی مدیر روابط عمومی این بانک و جمعی از مدیران بیمارستان تریتا و کسبه و تجار افتتاح شد.

 

معاون اجرایی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه بیمارستان تریتا، ضمن خیرمقدم به حاضرین،گفت: از اوایل سال ۹۳ گفت‌وگوهایی پیرامون تاسیس یک واحد بانکی در بیمارستان تریتا شروع شد و حاصل آن به علاوه حسن نیت سهامداران و مدیران بیمارستان تریتا امروز در قالب افتتاح یک واحد بانکی در این محل متبلور شد.

 

خسروانی با بیان اینکه بانک پارسیان برنامه تکمیل ارائه خدمات به شهروندان را در غرب و شرق تهران در برنامه خود قرار داده بود، افزود: بانک پارسیان در قالب باجه طی دو سال گذشته در بیمارستان تریتا در حال ارائه خدمات بود و بر اساس مجوز بانک مرکزی برای افتتاح شعبه در غرب تهران، بیمارستان تریتا یکی از اولویت‌های ما بود که امروز با همکاری و مشارکت این دو سازمان افتتاح شد.

 

وی با تاکید بر خوش نامی بانک پارسیان ، تصریح کرد: این بانک سابقه حضور و ارائه خدمات در بسترهای مالی و با نگاه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و امیدوار هستیم که مجموعه محصولاتی که اینجا ارائه می‌کنیم، مورد توجه مراجعه‌کنندگان قرار گیرد.

 

معاون اجرایی بانک پارسیان در مراسم گشایش شعبه بازارآهن مکان در حضور کسبه و بازرگانان منطقه ، با بیان اینکه بانک پارسیان در راستای تحقق اهداف ارائه خدمت به ویژه به صنوف و کسب و پیشه برنامه‌های جدی دنبال می‌کند، افزود: ما تنها بانک تجاری کشور هستیم که اکنون اجازه توسعه فعالیت‌ها در قالب شعبه را داریم که ارتقا سطح باجه آهن مکان به شعبه بر مبنای مجوز بانک مرکزی و در راستای ارتقای این فعالیت‌ها بود.

 

خسروانی با بیان اینکه عمده خدمات بانک پارسیان برمبنای خدمات غیرحضوری است با اشاره به تنوع خدمات بانک عنوان کرد: این شعبه می تواند در حوزه اعتبارات متوسط و کوچک امکانات مناسبی را در اختیار کسبه قرار دهد، همچنین این امکان وجود دارد که با تبدیل این شعبه به شعبه ارزی در اسرع وقت، مشتریان بازار آهن از خدمات ارزی این بانک نیز استفاده کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: ما علاوه بر اینکه در این بازار حضور پیدا کرده‌ایم تا سرویس‌های متعارف را ارائه کنیم، بر اساس آنچه از ما انتظار دارند آمادگی این را داریم که با گفتگو و جلسات مشترک محصولات جدید و متناسب با نیازهای شما را در اینجا تامین و ارائه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان