اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. دى 1395 - 23:27   |   کد مطلب: 23295
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افزایش تسهیلات بانکی و تکمیل آورده متقاضیان، مسکن مهر تا پایان دولت به اتمام می رسد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن نریمان گفت: امروز در جهت تحقق وعده رئیس جمهور مبنی برتکمیل مسکن مهر تا پایان دولت، جلسه ای فوری با مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر داشتیم. وی ادامه داد: یکی از الزامات تکمیل مسکن مهرافزایش تسهیلات از 30 به 40 میلیون تومان است.

 

نریمان گفت: افزایش تسهیلات به هیچ وجه به معنی افزایش قیمت مسکن مهر نیست، زیرا قیمت ها نهایی شده است.

 

معاون وزیرراه وشهرسازی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات به واحدهای تکمیل نشده تعلق می گیرد، گفت: این افزایش تسهیلات به متقاضیانی که از نظر پرداخت آورده مشکل دارند، کمک می کنند تا آورده خود را تکمیل و کار سریعترصورت گیرد. 

 

نریمان گفت: واحدهای مسکن مهر را با امکانات زیر بنایی و روبنایی از جمله آب، فاضلاب، فضای سبز، درمانی تحویل می دهیم. وی افزود: باید برای آماده سازی خدمات زیربنایی و روبنایی اعتبارات و یارانه تخصیص داده شود.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود: متقاضیان باید آورده خود را به حد نصاب برسانند تا روند ساخت و تحویل طرح ها سریعتر صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه برخی از افراد فراموش کردند که در مسکن مهر ثبت نام کنند تاکید کرد: متاسفانه در برخی طرح ها که پیشرفت فیزیکی 93 درصد است، آورده متقاضیان بسیار کمتر از پیشرفت فیزیکی طرح ها است، از متقاضیان تقاضا داریم آورده خود را به حد نصاب برسانند تا دچار مشکل نشوند.

 

نریمان افزود: تا پایان سال در 19 شهر جدید به جز پرند، پردیس و هشتگرد، مسکن مهر تکمیل می شود و در دهه فجر نیز تعدادی از طرح های مسکن مهر تکمیل می شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه ما اطلاعات دقیقی از چگونگی استفاده از اعتبارات داریم، قصد داریم با بانک عامل جلساتی برای مشاوره برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان