اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1395 - 21:40   |   کد مطلب: 23079
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مگر پرسپولیسی ها با رفیعی صحبت کردند ما این حرف ها را زدیم؟

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه 598، امیر قلعه نویی درباره آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار هفته پانزدهم مقابل نفت تهران اظهار داشت: شرایط مان خوب است و امروز هم تمرین با نشاطی را انجام دادیم. فقط 4 بازیکن مان را نداریم. کرار، سروش و سعید آقایی به همراه ما نیستند و ادینیو نیز در تمرین روز گذشته از ناحیه دوقلویی پا دچار مشکل شد و این بازی را از دست داد. البته محسن بنگر را وارد لیست 18 نفره خواهیم کرد.

 

وی درباره صحبت های این روزهای پرسپولیسی ها و انتقاداتشان به باشگاه تراکتورسازی به دلیل جذب نوراللهی و عالیشاه گفت: من نمی دانم چرا باید برخی صحبت ها مطرح شود. مگر این دو بازیکن سرباز نشدند خب وقتی بازیکنی سرباز می شود طبیعتا به لیگ یک نمی رود و دوست دارد در تراکتورسازی بازی کند. امروز تراکتورسازی برندی شده است و مثل استقلال و پرسپولیس همه بازیکنان به حضور در آن علاقه مند هستند. من یک سوال از دوستان پرسپولیسی دارم مگر همین فرشاد احمدزاده در تراکتورسازی احیا نشد؟ خیلی های دیگر هم در این تیم بازی کردند و احیا شدند. 

 

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند رفقاتش با برانکو بر سر این ماجرا خدشه دار شود گفت: چرا باید این اتفاق بیفتد؟ اولا مگر آنها خودشان با سروش رفیعی مذاکره نکردند؟ پرسپولیسی ها از ابتدای فصل به دنبال سروش بودند. پس ما هم باید اینگونه صحبت می کردیم؟ این طبیعی است که وقتی بازیکنی سرباز می شود دوست دارد در بهترین تیم فوتبالش را ادامه دهد. نوراللهی و عالیشاه هم با توجه به همین مساله تراکتورسازی را انتخاب کرده اند. 

 

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این صحبت که گفته می شود با این اتفاق پرسپولیس تضعیف شده و رقیب آن قدرت گرفته است و این عادلانه نیست بیان داشت: اگر رقابت برابری نیست پس چرا آقایان خودشان با سروش رفیعی صحبت کردند. آن هم نه الان بلکه از 5 ماه قبل ما که حرفی نزدیم. همین الان باشگاه پرسپولیس ماهی دو میلیارد تومان از 3090 پول می گیرد خب حقشان است چون طرفداران بیشتری دارند اما مگر ما می گوییم که این عادلانه نیست؟ شما می دانید که ما مشکلات زیادی داریم و اگر ما هم ماهی دو میلیارد می گرفتیم خیلی کارها می توانستیم انجام دهیم.

 

قلعه نویی درباره اینکه برخی هواداران پرسپولیس به خاطر جدایی دو بازیکنانشان علیه او و تراکتورسازی موضع گیری کرده اند گفت: اینها قانون نقل و انتقالات است. مگر صبای قم از ما بازیکن نخواست؟ نمی دانم برخی صحبت ها بر چه اساسی زده می شود؟ آیا انتظار دارند ما دست روی دست بگذاریم و تیم مان را تقویت نکنیم؟ خود من نه با نوراللهی و نه با عالیشاه مذاکره نکرده ام بلکه باشگاه این کار را انجام داد. همانطور که این بازیکنان دوست دارند در تراکتورسازی بازی کنند من مربی هم علاقه مندم از این بازیکنان بهره ببرم. 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره کاپیتانی نوراللهی در بازی امروز پرسپولیس گفت: این کارها قدرشناسی است. خود ما به سروش رفیعی گفته ایم اگر می خواهی از تراکتور جدا شوی به ما اعلام کن تا برایت مراسم باشکوهی ترتیب بدهیم و از زحماتت در این دو سال قدردانی کنیم. 

 

قلعه نویی در پایان درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی گفت: او دو پیشنهاد خارجی دارد که اگر با آنها به توافق نرسد در تراکتورسازی می ماند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان