اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1395 - 6:57   |   کد مطلب: 23069
سومین جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در همدان برگزار شد
همدان با 16 غرفه در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور می یابد
سومین جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور صنایع استان و ادارات و ارگان های ذیربط در اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، در این جلسه 10 واحد صنعتی استان و 7 اداره و ارگان دولتی و نیمه دولتی همدان برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفت.

 

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در این جلسه با بیان جزئیات برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی برای صاحبان صنایع و واحدهای خدماتی است تا تولیدات و آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید کنندگان قراردهند و عملکرد محیط زیستی خود را تبیین و ارائه نمایند.

 

عادل عربی با قدردانی از استقبال واحدهای صنعتی و ادارات استان برای شرکت در این دوره نمایشگاه گفت: فعالیت های استان همدان در خصوص محیط زیست فرابخشی و قابل توجه است که لازم به نظر می رسد دستاوردهای استان در این زمینه به همگان معرفی گردد.

 

وی همچنین گفت: برای بازدید اقشار گوناگون از این نمایشگاه برنامه ریزی صورت گرفته است و امیدواریم تجربه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برای استان، تجربه متفاوتی باشد.

 

وی در این نشست بر رعایت مدیریت سبز در غرفه آرایی واحدهای شرکت کننده نمایشگاه از همدان تاکید کرد و گفت: تمامی واحدهای صنعتی، خدماتی و ادارات استان با غرفه آرایی یکپارچه و در یک سالن نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.

 

در ادامه این نشست شرکت های فولاد ویان، سیمان اکباتان، سیمان هگمتانه، قطعه سازان رزن، قطعه سازان شوکت، صنایع غذایی سحر، معدن سرمک، سیمان نهاوند، احسان سپیده، چینی نام، نساجی اکباتان، پاکان اسید و فروسیلیس غرب برای ثبت نام غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

 

شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری همدان، جهاد کشاورزی، شرکت شهرکهای صنعتی و حفاظت محیط زیست استان همدان از دیگر مشارکت کنندگان این نمایشگاه از همدان هستند.

 

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 6 تا 9 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان