اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1395 - 9:13   |   کد مطلب: 17976
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در شورای اداری این اداره کل بیان کرد: میخواهیم محیط زیست را تبدیل به مسئله همه کنیم و برای این منظور به کمک همه نیاز داریم.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته 74 جلسه و کارگروه مرتبط با اداره کل حفاظت محیط زیست استان احصا شد و حجم پایش های صورت گرفته در 8 ماه پایانی سال گذشته بسیار قابل توجه است.

محمدی از روسای ادارات حفاظت محیط زیست استان خواست گروه های مرجع در شهرستان ها را برای حفاظت محیط زیست ترغیب کنند و افزود: اقتصاد مقاومتی از منظر محیط زیست را باید در سیاست های کاری لحاظ کرد و شعار امسال را سرلوحه قرار داد.

وی با اشاره به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم زیست محیطی در اسدآباد، یادآور شد: امسال جرم انگاری تخریب محیط زیست جدی تر پیگیری خواهد شد و آموزش و تنویر افکار عمومی و توجه به سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید به کار و عناوین به عنوان امانتی نگاه کنیم که هر لحظه ممکن است تغییر کند و تغییرات از حقوق سیستم است لذا می طلبد با آزادگی بیشتری با این مسائل مواجه شویم.

وی با تاکید بر روش های خلاقانه برای حفظ محیط زیست، گفت: هرچه تلاش کنیم باز هم جا برای کار کردن هست و باید از همه ابزارها استفاده کنیم تا حفظ محیط زیست به مسئله ای فراگیر تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان