اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آذر 1395 - 17:58   |   کد مطلب: 22896
یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در مورد هشتگ راه افتاده در نقد مدیری نوشت:«انگار ضمیر مرجع خودش را پیداکرده است!»

به گزارش صبح الوند به نقل از دانا، سخنان مهران مدیری دربرنامه دورهمی جمعه شب 26 آذر ماه با موضوع شجاعت، واکنش هایی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

کارگردان و مجری «دورهمی» در یکی از برنامه ها، اشاره می کند که نقطه مقابل جرات، سازشکاری است که برخی ها اسمش را عملکرد جنتلمن مابانه، می گذارند.

او می گوید:اجرای خیلی از چیزهایی که بهش باور داریم نیاز به جرات دارد و معمولا آدم هایی که پرونده های پاکی دارند، جرات عبور از سازشکاری دارند.

مدیری بیان می کند: تصورش کنید یه عده چه جوری دل و جرات داشتند که وارد عملیاتی شدند که گفتند برگشتی داخلش نیست. امروز که شرایط عادی است جواب آن دل و جرات را با سازشکاری و منفعت طلبی می دهیم.

مدیری در بخش دیگری از سخنانش می گوید:« اگر دل جرات بعضی از کارها را ندارید چرا پست هایی می گیرید که انجام وظایفش دل و جرات می خواهد اگه دل وجرات نداری پس بتمرگ تو خونت!»

اظهارات مهران مدیری باعث شد تا برخی از کاربران شبکه های اجتماعی حامی یک طیف سیاسی به این سخنان واکنش نشان داده و آن را نقد مدیری به سیاست خارجی دولت یازدهم عنوان کنند.
برخی رسانه های حامی دولت نیز  آن را سو استفاده دلواپسان عنوان کردند.

برخی از کاربران اینستاگرام نسبت به عکس نوشته هایی در این مورد که در مخالفت با مدیری ساخته شده بود نوشته اند:«چرا حامیان دولت سخنان مدیری را به خود گرفته اند!»

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در مورد هشتگ راه افتاده در نقد مدیری نوشت:«انگار ضمیر مرجع خودش را پیداکرده است!»

یکی دیگر نوشت:«چرا برو به جهنم فحش نیست؟! اما بتمرگ فحش است؟!»

حواشی و واکنش کاربران اینستاگرام به سخنان مجری دورهمی مدیر روابط عمومی برنامه دورهمی را وادار به موضع گیری کرد.

 مدیر روابط عمومی پروژه‌های مهران مدیری از طرف او متن زیر را منتشر کرد:
 
«به نام خالق زیبایی‌ها
 
در برنامه «دورهمی» راجع به هر موضوعى که صحبت می‌شود، هیچ شخص خاص یا جناح سیاسى یا جریان مشخصى در نظر نیست. «دورهمی» فقط به نقد نقاط تاریک و روشن خصلت‌هاى انسانى مى‎پردازد...
 
با احترام » 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان