اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1395 - 22:25   |   کد مطلب: 19606
خشایار الوند از برنامه مهران مدیری برای ساخت فیلمی در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش صبح الوند ، خشایار الوند فیلمنامه‌نویس تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان از اتمام نگارش فیلمنامه "پنج عصر" خبر داد و گفت: طبق قرار و تعهدی که با آقای مدیری داشتم در حال نگارش فیلمنامه "پنج عصر" هستم و قرار است تا پایان شهریور به گروه سازنده تحویل داده شود.

وی در مورد خبر پر تعداد بودن بازیگران "پنج عصر" افزود: ما دو سه صحنه شلوغ داریم که در آن تعداد قابل توجهی از بازیگران حضور خواهند داشت اما درام اصلی فیلم توسط یک بازیگر رقم خواهد خورد و از ابتدا تا آخر داستان ما وی را تعقیب می کنیم.

الوند فضای "پنج عصر" را کمدی بیان کرد و ادامه داد: مضمون اثر کمدی است. به لحاظ جنس کمدی نسبت به همکاری های قبلی من و مدیری فانتزی کمتری دارد و بیشتر به سمت واقع گرایی می رود. فیلمنامه به نوعی انتقادی اجتماعی به رفتارهای خودمان است. فعلاً با امیرمهدی ژوله در حال نگارش فیلمنامه هستیم و در صورت تحویل به مدیری و آغاز فیلمبرداری در مهرماه احتمالاً فیلم به فجر خواهد رسید.

وی در پایان درباره دیگر فیلم جدید مهران مدیری خاطرنشان کرد: تا آنجا که می دانم مهران مدیری بعد از "پنج عصر" قصد دارد فیلم تازه ای در حوزه دفاع مقدس را رقم بزند. این فیلم خاطرات مهران مدیری از زمانی است که در جهبه های جنگ حضور داشته و تئاتر های دانشجویی را برای رزمندگان اجرا می کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان