اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1395 - 19:17   |   کد مطلب: 22879
مهدی کریمیان کاپیتان شیرازی فجر در بازی پایانی به دلیل پایان خدمتش در این تیم و قراردادش با استقلال نتوانست برای تیمش به میدان برود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تابناک ورزشی، مهدی کریمیان با اتمام خدمتش بار دیگر بازیکن استقلال محسوب می شود و باید دید آیا به این تیم بازخواهد گشت یا نه.

کریمیان که به دلیل عدم ارسال نامه از سوی باشگاه استقلال نتوانست در بازی آخر فجر بازی کند، درباره اتمام خدمت سربازی و بازگشتش به استقلال گفت: با استقلال قرارداد دارم و به هر حال هر بازیکنی که سرباز شده به محض آنکه خدمتشان تمام شده به باشگاه قبلی شان بازگشته اند من هم یک قرارداد 2 ساله با استقلال داشتم که تقریبا یک نیم فصلش را در خدمت استقلال بودم و بعد از آن سرباز شدم. در حال حاضر باید برگردم به استقلال و تکلیفم را آنها مشخص کنند. نمی دانم آنها به قولی به من نیاز دارند یا نه اما باید ابتداً به این باشگاه رجوع کنم تا وضعیتم مشخص شود.
وی ادامه داد: قطعا اگر استقلال بخواهد در این تیم خواهم ماند. در فوتبال به همه آنچه که می خواستم رسیدم 7، 8 بار با تیم های استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن قهرمان شدم و خواسته هایم عملی شده است. می خواهم این یکی، دو سالی که می توانم فوتبال بازی کنم را در تیمی که به آن علاقمندم باشم و بعد فوتبالم را کنار بگذارم. استقلال اگر من نیاز داشته باشد یا تیم هایی که در آنها حضور داشتم و خاطرات خوبی با آنها دارم حاضرم برایشان مجانی بازی کنم و چه بهتر از آنچه که فوتبالم را در یکی از آن تیم ها به پایان برسانم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، کریمیان در حال حاضر نزدیک به 37 سال سن دارد!
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان