اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1395 - 7:57   |   کد مطلب: 22309
معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان گفت: همدان براي پنج سال آينده ميزبان جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان شد.

به گزارش صبح الوند، محمدابراهيم الهي‌تبار  در ستاد استاني بيست و سومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان استان همدان افزود: اين رخداد فرهنگي طبق توافق صورت گرفته با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به مدت پنج سال ديگر در همدان برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه توافق پنج ساله‌اي که همدان براي برگزاري جشنواره تئاتر داشت، امسال به پايان مي‌رسد افزود: بر اين اساس و طبق توافق‌نامه صورت گرفته تا پنج سال ديگر برگزاري جشنواره تئاتر در استان تمديد شد.

وي با بيان اينکه برگزاري جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبي براي معرفي همدان و گردشگري اين استان است افزود: بايد از فرصت به دست آمده استفاده کرده و معرفي گردشگري پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين به طور ويژه لحاظ شود و با هماهنگي ميراث فرهنگي مهمانان از نقاط و اماکن ديدني همدان بازديد داشته باشند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان با بيان اينکه جشنواره مي‌تواند فضاي فرهنگي خوبي را در استان ايجاد کند که اين مهم با همراهي مسؤولان و مردم امکان‌پذير خواهد شد افزود: شهرداري از فرصتي که جشنواره تئاتر کودک فراهم کرده، مي‌تواند براي بهره‌مندي شهروندان از آموز‌ش‌هاي شهروندي استفاده کند.

وي افزود: دفتر خانواده و بانوان استانداري نيز براي استفاده از ظرفيت جشنواره تئاتر کودک استفاده کرده و براي اهداف و برنامه‌هاي خود در بخش کودک و خانواده بهره‌مند شود.

الهي تبار ادامه داد: توسعه فرهنگي استان و کاهش مهاجرت ها نيازمند استفاده از سرمايه هاي اجتماعي است و قانون مبناي حقوق شهروندي است و اگر به قانون تمکين کنيم، حقوق شهروندي نيز محقق خواهد شد.

وي تصريح کرد: اداي حقوق شهروندي افزايش سرمايه اجتماعي را به دنبال دارد و معتقديم در رعايت حقوق شهروندي نبايد بي‎مورد عمل کرد تا در اين راستا به کساني که مي‌خواهند خدشه‌اي وارد کنند، اجازه داده نشود.

وي به برگزاري آيين افتتاحيه شاد جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان تاکيد کرد و افزود: برنامه هايي شاد و مفرح در اين زمان برگزار شود تا شهروندان نيز از فرصت فراهم شده بهره لازم را ببرند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان