اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آذر 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 22160
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشورا است، گفت: هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا تناسب وجود دارد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسن برزگر در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم که با حضور مسئولین کشوری و لشکری در حسینیه امام(ره)برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: هیچ شرافتی در دنیا بالاتر از بسیجی بودن نیست، چرا که امام راحل(ره) فرمود افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: بسیج یکی از معجزات انقلاب است و امروز دنیای اسلام محتاج این حرکت بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه با اشاره به اینکه بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشورا است، افزود: هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا تناسب وجود دارد.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بسیار در خصوص بسیج مطالبی را بیان کردند که در مورد هیچ حزب، گروه و ارگانی بیان نشده که این مایه افتخار و غرور است و این امر تکلیف و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

برزگر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: بسیج سیاسی است، اما سیاست‌زده نیست، سیاسی‌کار و جناحی‌کار نیست، بسیج مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: بسیج عمیق، متدین و متعهد است، اما متحجر و خرافی نیست، با بصیرت است اما از خود راضی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه اضافه کرد: بسیج اهل جذب حداکثری است اما اهل تسامح و قصور نیست غیور و پاسدار خطوط قرمز است و خواستار علم بوده اما علم زده نیست.

وی یادآور شد: بسیج مسلط به اخلاق اسلامی است، اما ریاکار نیست، بسیج در کار آباد کردن دنیاست اما خود اهل دنیا نیست و این فرهنگ بسیج و بسیجی است.

برزگر با توجه به بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد: بسیج یعنی آمادگی و حضور در همان نقطه‌ای که انقلاب و اسلام و این نظام مقدس و امام زمان(عج) به آن نیاز دارد.

وی عنوان کرد: این فرهنگ بسیجی است که امروز نه تنها در کشور اسلامی ما شکل گرفته بلکه این فرهنگ و گوشه‌های کوچکی از این فرهنگ در منطقه غرب آسیا است که باعث شده دشمن استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در جهت تغییر نقشه خاورمیانه برای اینکه برنامه‌های خود را پیاده کنند در گل فرو رفته‌اند و هر روز با شکست‌هایی مواجه می‌شوند

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان