اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 12:28   |   کد مطلب: 12337
مسئولین ارشد همدان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیزاری خود از رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت‌ کامل خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.
مسئولین همدانی در راهپیمایی روز قدس چه گفتند

به گزارش صبح الوند، صبح امروز مسئولین ارشد همدان همراه و همگام با مردم روزه‌ دار و ولایتمدار دارالمومنین همدان و مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیزاری و نفرت خود را از رژیم منحوس و جعلی اشغالگر قدس نشان دادند و اعلام کردند که ملت ایران هموراه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

 

تعالی: روز قدس نقطه عطف تاریخی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

علی تعالی فرماندار شهرستان همدان با حضور در میدان حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در راهپیمایی روز قدس همدان شرکت کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند اظهار داشت: ابتکار عملی امام خمینی (رحمت الله علیه) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، و حمایت از قبله اول مسلمین جهان در برابر حملات رژیم صهیونیستی  برای ما به یادگار مانده است.

وی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومین یکی از مهم ترین از شعارهای راهبردی اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

 

رسولی: روز قدس روز استکبارستیزی انقلاب اسلامی است

سید مصطفی رسولی شهردار همدان هم که از لحظات نخست راهپیمایی در جمع مردم حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روز جهانی قدس روز استکبارستیزی و ظلم‌ ستیزی مردم ایران اسلامی برضد رژیم کودک کش اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

وی گفت: هدف اصلی استکبارجهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار در تفرقه افکنی بین برادران شیعه وسنی فقط مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

خجسته: روز جهانی قدس روز رسوایی آمریکا و اسرائیل است

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حضور یکپارچه ملت و مسئولین ایران اسلامی در راهپیمایی امروز حاوی پیام حمایت و پشتیبانی کامل از ولایت فقیه است.

وی گفت: در این روز چهره بزک کرده شیطان بزرگ آمریکا بیش از گذشته برای مردم دنیا آشکارتر می شود ومردم اعلام می کنند که تا آخرین قطره خون خود حامی مردم فلسطین هستند.

 

بیات: شعار انزجار از جهان‌ خواران، مرگ بر آمریکاست

محمد جواد بیات دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان و جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در حاشیه راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند اظهار داشت: مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران هموراه از حقوق مستضعفین جهان در برابر استکبار جهانی جانانه دفاع کرده و می کند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و همه مستکبرین اعلام می‌کنند.

وی گفت: استکبارستیزی از پایه ها و ستون های اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

نظری: شمارش معکوس محو شدن رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

علی اکبر نظری رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم گفت: بنا بفرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى)، روز جهانی قدس روز عزت، سرافرازی و اقتدار اسلام و مسلمانان است.

وی اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و آل سعود خائن که بهترین و بزرگترین تفریحشان کودک کشی است امروز به چشمان خود می بینند که مقاومت اسلامی طومار آنها را درهم پیچیده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان