اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 12:27   |   کد مطلب: 22075
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از روز جمعه هفته جاری به تدریج بر دمای هوا افزوده و از میزان سرمای هوا کاسته می شود.

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری شکیب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کمینه دمای هوا امروز صبح همدان به 18 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید افزود: افزایش دما از روز شنبه هفته آینده محسوس می شود و دمای هوا در هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.
وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان همدان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود و برای هفته آینده هیچگونه بارشی پیش بینی نمی شود.
باقری شکیب با بیان اینکه بیشینه دمای شهر همدان در 24 ساعت گذشته یک درجه سانتیگراد زیر صفر بوده است گفت: کمینه دمای هوای این شهر در 24 ساعت گذشته 18 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.
وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته فامنین با 19 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان و اسدآباد و قهاوند با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان