اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1396 - 14:11   |   کد مطلب: 25151
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از امروز (یکشنبه) بین سه تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
دمای هوای همدان سه تا 6 درجه کاهش می یابد

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات وزش باد شدید و در بعد از ظهر افزایش ابر و در برخی از نقاط رگبار موقت باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در همدان به 68 کیلومتر بر ساعت رسید ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد در فامنین با 80 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

به گزارش ایرنا کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته میزان بارش های 24 ساعت گذشته در همه نقاط یک میلی متر گزارش شده است گفت: بارش ها در تویسرکان 2 میلی متر ثبت شده است.

باقری شکیب افزود: بیشینه دمای شهر همدان در 24 ساعت گذشته 29 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته رزن با 9 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان و فامنین و بهار با 30 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان