اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 10:58   |   کد مطلب: 22015
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از تشديد اقدامات هماهنگ و پيشگيرانه پليس باهدف کاهش تصادفات در گردنه اسدآباد و ارائه خدمات رفاهي مطلوب در ايام اربعين حسيني(ع) بويژه در بازگشت زائران کربلی معلی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "اسماعيل جمشيدي" در اين رابطه، اظهار داشت: باتوجه به تشکيل مستمر جلسات قرارگاه اربعين در این شهرستان از مدتها قبل، علاوه بر پيشگيري از بروز سوانح و حوادث جاده اي در سطح محورهاي مواصلاتي به ويژه بزرگراه کربلا و گردنه اسدآباد، خدمات رفاهي منسجم و خاصي به مسافران و زائرين کربلاي حسيني(ع) که آهنگ مراجعت خويش را آغاز کرده اند ارائه مي گردد.

وي با اشاره به نقش ارائه توصيه ها و هشدارهاي ترافيکي که سهم بسزائي در پيشگيري از بروز سوانح وحوادث جاده اي داشته ادامه داد: با عنايت به اينکه برخي از رانندگان کاروان ها ممکن است آشنايي چنداني به گردنه اسدآباد و اين محور نداشته باشند، انتظامي شهرستان، علاوه برحضور مستمر و پوشش محورها، با همکاري دستگاه هاي مرتبط و تهيه توصيه ها و هشدارهاي لازم در قالب بنر و نصب آن در مسير تردد آنان، سعي در جلوگيري از بروزحوادث تلخ جاده اي و خلق سفري به يادماندني در اذهان آنان نموده است.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به ساير اقدامات انجام شده درسطح شهرستان در اين ايام، يادآور شد: علاوه بر استقرار کانکس هاي پليس در کنار ساير ايستگاه هاي صلواتي با هدف برقراري نظم و تامين امنيت سفر زائران، عوامل انتظامي يگان هاي تابعه نيز با گشت زني مستمر در قالب اکيپ هاي مختلف، سوزاندن لاستيک هاي فرسوده درشانه خاکي مسير بازگشت زوار و ... در سطح گردنه و بزرگراه کربلا، تمهيدات لازم را در راستاي پيشگيري از بروز تصادفات ناگوار فراهم آورده و به ارائه خدمات انتظامي ترافيکي به اين عزيزان مي پردازند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قبولي زيارت زائران کربلاي معلي و سوگواري آنان در مراسم اربعين حسيني(ع) خواستار همکاري بيش از پيش مردم با پليس و همچنين توجه رانندگان به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي در طول سفر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان