اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1395 - 19:39   |   کد مطلب: 21789
علی زرافشان گفت: فانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و همانطور که پیش از این به تدریس در دانشگاه‌ها مشغول بودند، از این به بعد هم به شغل خود ادامه می‌دهد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس،علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با راه دانا؛ در خصوص تغییرات صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر همه معاونان آقای فانی مشغول کار هستند و بنده نیز مانند بقیه به کار خود ادامه می دهم.

وی همچنین گفت: سیاستهای کلان با توجه به برنامه هایی که به مجلس ارائه شده است اجرا می شود چرا که مجلس به برنامه رای اعتماد داده و این برنامه تعیین کننده سیاستهای کلی آموزش و پرورش خواهد بود از طرف دیگر قطعاً افراد هم در راستای این سیاست به کار گرفته می شوند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: آقای آشتیانی رای اعتماد مجلس را گرفت و همه معاونان آموزش و پرورش هم به دنبال اجرای برنامه هایی خواهند بود که از سوی ایشان ارائه شده و مجلس به آنها رای داده است.

زرافشان در خصوص حضور یا عدم حضور آقای فانی در آموزش و پرورش گفت: دکتر فانی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و همانطور که پیش از این به تدریس در دانشگاه ها مشغول بودند، از این به بعد هم به شغل خود ادامه می دهد؛ وی در طول دوران وزارت خود، ساعات موظفی خود در دانشگاه تربیت مدرس را داشتند و در حال حاضر هم در دانشگاه تربیت مدرس مشغول تدریس هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان