اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1394 - 12:19   |   کد مطلب: 11725
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: بعد از برگزاری جلسه روز یکشنبه استیضاح کنندگان باز هم به استیضاح آقای فانی اصرار داشتند که اتفاقا 5 امضای دیگر هم به 63 امضا اضافه شد که با این حساب احتمال استیضاح فانی بازهم قوت بیشتری گرفت.
اضافه شدن 5 امضاء دیگر پای استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش

به گزارش صبح الوند، سید حسین نقوی حسینی  رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین خبرها از استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مطابق آیین نامه، درخواست استیضاح توسط هیئت رئیسه به کمیسیون تخصصی ارجاع داده می شود که در حال حاضر این کار انجام شده است.

 

وی در ادامه افزود: البته کمیسیون هم موظف بود که جلسه ای را با وزیر و نمایندگان موافق استیضاح برگزار کنند که این جلسه هم روز یکشنبه برگزار شد که در این جلسه استیضاح کنندگان موارد استیضاح را مطرح کردند و وزیر هم پاسخ های خودش را به نمایندگان منتقل کرد.

 

 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اما  بعد از برگزاری جلسه روز یکشنبه استیضاح کنندگان باز هم به استیضاح آقای فانی اصرار داشتند که اتفاقا 5 امضای دیگر هم به 63 امضا اضافه شد که با این حساب احتمال استیضاح فانی بازهم قوت بیشتری گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان