اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آبان 1395 - 9:52   |   کد مطلب: 20941
حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که بی اعتماد کردن مردم به حکومت از اهداف شوم دشمن در فضاهای مجازی است، گفت: مردم بدانند دشمن می خواهد با وسایلی همچون اینترنت و ماهواره، ذهن جوانان را از اسلام ناب محمدی دور کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ناب نیوز، حجت الاسلام محمدعلی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: فضای مجازی امروزه در کشور برای جوانان به عنوان سم محسوب می شود.

وی با اشاره به این که اینترنت به عنوان یکی از مسائل حساس در کشور است که باید بیشتر به آن توجه شود، اظهار داشت: مردم بدانند دشمن می خواهد با وسایلی همچون اینترنت و ماهواره، ذهن جوانان را از دین ناب محمدی دور کند.

وی اظهار داشت: الان چندسالی است که فضای مجازی بسیار خطرناک شده است و جوانان ما در کشور تحت تأثیر مطالب غیر دینی شده اند و جوانان بدانند، عقاید آنها به شدت در حال تخریب است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که جوانان در این دوران با این عوامل به فساد می افتند، تأکید کرد: دشمن چون از طریق نظامی موفق نبوده است می خواهد از درون و با فضای مجازی ما را نابود کند.

وی ادامه داد: بی اعتماد کردن مردم به حکومت از اهداف شوم دشمن در فضاهای مجازی بوده که می خواهند با مطالب خود اتحاد مردم را از بین ببرند تا کشور از داخل ضربه ببیند.

حجت الاسلام مظفری با تأکید بر این که فضای مجازی هر لحظه می تواند عقاید و افکار جوانان و خانواده ها را بمباران کند، خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال که دشمنان در حال تخریب افکار جوانان هستند باید کاری کنیم.

استادحوزه علمیه تصریح کرد: دولت باید با برنامه ریزی دقیق تفریحاتی را برای جوانان برقرار کند که به جای وقت تلف کردن، جوان وقت خود را با درس یا آموزش های دیگر، تنظیم کند.

وی با بیان این که وظیفه شرعی ما این است که اینترنت موجود را به تدریج قطع کرده و فضای مجازی مستقلی را راه اندازی کنیم، ابراز داشت: سرمایه های کشور باید حفظ شوند و دولت ها بدانند برای سالم ماندن جوانان باید هر کاری بکنند زیرا اگر جوانی در کشور نباشد، دشمن از این کار سوء استفاده می کند و کشور را از بین می برد.

حجت الاسلام مظفری با توجه به این که فضای مجازی همچون شراب خوردن بوده، تصریح کرد: مساجد برای جذب جوانان، برنامه ریزی کنند تا جوان با آمدن به مسجد بتواند در مقابل اهداف دشمن بایستد.

وی در پایان گفت: وظیفه اصلی دولت این بوده که تا می تواند در مقابل دشمن بجنگد و نگذارد دشمن ذهن جوانان را به کشور و حکومت اسلامی خراب کند تا کشور از داخل متزلزل شود.

 

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان