اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مهر 1395 - 23:46   |   کد مطلب: 20555
عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه استاندار نمی‎تواند بگوید «آقای شهردار! خوش آمدید»، گفت: اسامی تک تک منفعت‎طلبان را اعلام می‎کنم.

به گزارش صبح الوند، علی‌اکبر نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به خبر بازنشستگی شهردار اظهار کرد: هنگامی که از فعالیت یوسفیان شهردار سابق همدان ممانعت شد، مخالف این جریان بودم.

وی با بیان اینکه گفتم اجازه بدهید یوسفیان کار خود را انجام دهد، ادامه داد: متأسفانه برخی در امور شهرداری دخالت کردند و شهردار نیز مجبور به استعفا شد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با گریزی به سبقه انتخاب شهردار فعلی، خاطرنشان کرد: هنگامی که دوستان، رسولی را به‌ عنوان شهردار معرفی کردند، بنده عنوان کردم او فرد بسیار خوب و وارسته‌ای است، اما از طرف دیگر معتقد بودم با توجه به حساسیت کار در مدیریت شهرداری، باید فردی بالاتر از او انتخاب شود، این موضوع را نیز به‌ همین افرادی که اکنون دنبال استعفای شهردار هستند، گفتم.

این مسؤول اضافه کرد: همین آقایانی که اکنون مخالف ماندن شهردار هستند، آن زمان با نظر من مخالفت کردند و گفتند آقای رسولی باید شهردار شود و همه نیز رأی دهید.

نظری با بیان اینکه آن موقع به نظر آنها رأی دادم و رسولی شهردار شد، تشریح کرد: متأسفانه همین افراد اکنون مدعی هستند که شهردار باید با توجه به نامه استاندار؛ برود!

* نامه استاندار غیر‌‌قانونی است و نمی‌تواند بگوید آقای شهردار خوش آمدید!

وی با بیان اینکه نامه استاندار غیر‌قانونی است و نمی‌تواند بگوید آقای شهردار خوش آمدید!، در تأکیدی دوباره از واژه «قطعاً» استفاده کرد و توضیح داد: قطعاً این کار خلاف قانون است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان در تشریح این مطلب بیان کرد: تعیین تکلیف این قضایا بر‌عهده مراجع دیگری است نه استاندار.

نظری با بیان اینکه مخالف رفتن  شهردار هستم، یادآور شد: چند ماهی بیشتر به پایان سال باقی نمانده است، ضرورتی نمی‌بینیم با رفتن او شهر را به‌ هم بریزیم؛ آن هم با این بحران‌هایی که وجود دارد!

وی با بیان اینکه با رفتن شهردار در این موقعیت، بحران‌های نه‌چندان دوری گریبانگیر شهرداری را خواهد‌ گرفت، عنوان کرد: کسانی که این وضعیت را ایجاد کرده‎اند باید پاسخگوی مردم باشند.

این مسؤول تأکید کرد: هنگامی که به دوستان گفتم، رسولی شهردار نشود مخالفت کردند، حالا که منافع برخی از آنها تأمین نشده، می‎گویند او برود؟! در‌صورتی که این رفتار درست نیست.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه قرار نیست با عدم تأمین منافع فردی درصدد کنار گذاشتن بقیه برآییم، افزود: معتقدم این رفتار درست نیست و باید آن فرد منفعت‌طلب کنار برود.

* پشت قضیه یک جریان سیاسی قرار دارد

این مسؤول با بیان اینکه نمی‌گویم شهردار توانمند است، اما از روز اول با صداقت کار کرد و در کار خود صادق بود، گفت: سؤال من از مدعیان این است که چرا حالا می‎گویید شهردار بازنشسته است و باید برود؟ در حالی که او سال گذشته بازنشسته شده بود.

نظری با بیان اینکه پشت این قضیه یک جریان سیاسی قرار دارد، گفت: برخی هدایت آن را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه اینها درصدد به‌ هم ریختن شهر هستند که اگر لازم باشد اسامی تک‌تک آنها را اعلام می‌کنم، اضافه کرد: فعلاً سکوت کرده‌ام، اما مطمئن باشید اسامی آنها را به مردم خواهم گفت.

*مدعی هستند از مردم حمایت می‌کنیم پس این حمایت کجاست؟

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وقتی می‌گفتم آقای شهردار را نیاورید از قبل قضایا را پیش‌بینی کرده بودم، خاطرنشان کرد: فشار آوردم که یوسفیان نرود، گفتند «نه؛ باید برود!» اکنون نیز می‌گویند «رسولی برود»، پس چرا از ابتدا این مسائل پیش‌بینی نمی‌شود و حقوق مردم را نادیده می‎گیرند؟

وی با بیان اینکه مدعی هستیم از مردم حمایت می‌کنیم پس این حمایت کجاست؟، خطاب به این افراد افزود: چرا آسیب وارد می‌کنید؟

نظری در پایان در تأکیدی دوباره بیان‌ کرد: طی چند روز آینده داستان‌های پشت پرده را به سمع و نظر مردم خواهم رساند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان