اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مهر 1395 - 22:09   |   کد مطلب: 20490
فرزند ارشد شهید همدانی گفت: زندگی بدون پدر واقعا روزهای سختی است ولی به هر حال آن چیزی که انسان را امیدوار می کند این است که پدر به آرزوی خویش رسید وخونش را در این راه تقدیم آستان قدس الهی کرد.

به گزارش صبح الوند، یک سال گذشت انگار همان دیروز بود که خبر شهادت سردار شهید همدانی منتشر شد همدان حال و هوایی حسینی  گرفته بود و همه برای  وداع با پیکر این سردار شهید آمده  بودند.

 

حال بعد از یک سال گفتگویی با وهب همدانی فرزند ارشد  این شهید به انجام رساندم و از وی از درد فراق پدر پرسیدم .

 

در پاسخ به سئوالم بغضی در گلویش جمع شد و گفت: الان که فکر می کنم می بینم چقدر زود گذشت و یکسال خیلی زمان کمی بود ولی به هرحال شهید همدانی کارنامه دنیایی اش بسته شد و آن چیزی که از وی  باقی ماند نام نیک بود و این برای ما یک الگو است که اگر در راه خدا باشیم، خداوند به ما چه در زمان حیات و چه ممات عزت می دهد .

 

فرزند ارشد شهید همدانی  افزود: وقتی که برمی گردم به خاطرات و  دوران گذشته می یینم که زندگی بدون پدر واقعا روزهای سختی است ولی به هر حال آن چیزی که انسان را امیدوار می کند این است که ایشان به آرزوی خویش رسید و دریک صراط مستقیم قدم گذاشت وخونش را در این راه تقدیم آستان قدس الهی کرد.

 

 

پدربه نسل جوان اعتماد  و امید داشت

همدانی در ادامه در خصوص اعتماد پدرش به نسل جوان گفت: پدر نسل جوان را یک نیروی متراکمی  می دید که با استفاده  و اعتماد به آنها خیلی کارهای بزرگ را می شود انجام داد.

 

فرزندارشد شهید همدانی  افزود:  پدر به بعضی از جوانها که بعضی افراد ممکن است  انتقاداتی به آنها داشته باشند یک نگاه مهربانه وکریمانه و با  آنها روابط خیلی خوبی داشت.

 

وی با بیان اینکه پدر به نسل جوان خیلی امید داشت اظهار داشت:  سردار شهید همیشه می گفت که نسل جوان ما اگر بهتر از نسل دفاع مقدس نباشند کمتر از آنها نیستند و همیشه و در همه حال اعتقاد داشت که ما هر جایی به جوانها اعتماد کردیم جواب اعتمادمان را گرفتیم .

 

مراقب باشید دشمن امید را از شما نگیرد

فرزند ارشد شهید همدانی اظهار کرد:  پدر همیشه به آینده امید داشت و نسل جوان این را باید بدانند که دشمن امروز امید ما را هدف گرفته و ما را می خواهد نسبت به همه چیز ناامید کند و اگر از یک انسان  امید را بگیرند همه چیزش رفته و اگر امید داشته باشد به همه اهدافش می  رسد.

 

وی در پایان گفت:  اعتقاد شهید همدانی این بود که در جاهای سخت انسان باید از خدا کمک  و تاسی بگیرد تا موفق شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان