اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1395 - 8:59   |   کد مطلب: 20088
درست در آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار با ماشین سازی اتفاقاتی رخ داد که نشان می‌دهد آنهایی که به علیرضا منصوریان بابت بال و پر دادن به بوقچی‌های این تیم خرده می‌گرفتند چندان هم بیراه نگفته‌اند.

به گزارش صبح الوند،  آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با ماشین سازی در حالی برگزار شد که اتفاقات جالبی در آن رخ نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال از 5 بازی گذشته خود در لیگ برتر فقط 3 امتیاز کسب کرده و این نتایج باعث برافروختگی و ناراحتی هواداران آبی‌پوش شده است.
بعد از تساوی آبی‌پوشان مقابل ماشین سازی تعدادی از تماشاگران عصبی استقلال وقتی علی چینی را هنگام خروج از جایگاه ویژه دیدند با حالتی مضطرب از وی پرسیدند آقای چینی در تعطیلات چه کار می‌کردید؟! مربی استقلال هم فقط سرش را به حالت تاسف نشان می‌داد، اما تصاویری که در آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با ماشین سازی روی خروجی سایت باشگاه استقلال منتشر شده نشان می‌دهد که آبی‌پوشان هنوز شرایط فعلی و نگرانی طرفدارانشان را درک نکرده‌اند. درست همان ضعفی که نصرالله عبداللهی به آن اشاره کرد و مدعی شد: برخی از بازیکنان هنوز فرم بازی در استقلال را نمی‌دانند.
 درست در آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار با ماشین سازی اتفاقاتی رخ داد که نشان می‌دهد آنهایی که به علیرضا منصوریان بابت بال و پر دادن به بوقچی‌های این تیم خرده می‌گرفتند چندان هم بیراه نگفته‌اند. حالا کار به جایی رسیده که قبح جایگاه سرمربی و بوقچی‌های این تیم شکسته شده و خود سرمربی استقلال با آنها شوخی‌هایی می کند که زیبنده سرمربی تیمی پرطرفدار مثل استقلال نیست.این رفتار ادامه همان رفتارهایی است که سید رضا افتخاری از آن دفاع کرد و مدعی شد که املت خوردن در تمرین جرم نیست!حالا همان رفتارها به بازیکنان و کادر فنی منتقل شده و فضای تمرین تیمی که میلیون‌ها طرفدار دارد به شکلی شده که سرمربی و کاپیتانش به این شکل با تعدادی بوقچی شوخی می‌کنند. در مقابل این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که در تیم رقیب برانکو هرگز اجازه چنین رفتارهایی را به بوقچی‌های پرسپولیس، دستیاران و حتی بازیکنانش نمی‌دهد.
تصاویری که در سایت باشگاه استقلال منتشر شده نشان می‌دهد استقلالی ها هیچ ابایی از انتشار چنین شوخی‌هایی در تمرینات آن هم در حالی که منتقدانشان به این رفتارها حساس شده ندارند و حتی این نوع رفتار را در روزهایی که تیمشان بدترین نتایج را کسب کرده ترویج هم می‌کنند. به حرکات منصوریان و تصاویر زیر نگاه کنید:
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان