اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1395 - 23:41   |   کد مطلب: 19569
نمایندگان فوتبال همدان در گروه سوم لیگ دسته دوم کشور نبرد سرنوشت سازی مقابل حریفان شمال غرب، مرکز و جنوب کشور خواهند داشت.

به گزارش صبح الوند، قرعه کشی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در حالی روز گذشته (چهارشنبه) با حضور نمایندگان 36 تیم در سه گروه 12 تیمی انجام شد که تیم های پاس و شهرداری همدان در گروه سوم همگروه شدند.
تیم های پاس و شهرداری همدان در گروه سوم این رقابت ها با تیم های آلومینیوم هرمزگان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیروی زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان، شهرداری تبریز، هف سمنان و شاهین ماهشهر همگروه هستند.
لیگ دسته دوم فوتبال کشور از نهم شهریورماه امسال آغاز می شود و تیم پاس در نخستین دیدار خود میزبان شهرداری همدان خواهد بود.
این دیدار در حالی قرار است در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شود که همگروهی دو نماینده همدان برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این استان صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا مسئولان پاس همدان وعده صعود این تیم به لیگ یک را داده اند ضمن اینکه مسئولان شهرداری همدان نیز نیم نگاهی به صعود دارند.
براساس دیدگاه کارشناسان، تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شاهین توسعه کیش، شاهین ماهشهر، سردار بوکان و هف سمنان حریفان اصلی نمایندگان فوتبال همدان در لیگ امسال هستند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در این باره گفت: گروه آسان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نداریم و تعادل در تقسیم بندی تیم ها در مراسم قرعه کشی انجام شد.
هادی گل محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به لحاظ جغرافیایی و فنی هر سه گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت متعادل تقسیم شدند و به نظرم گروه آسان وجود نداشته باشد.
وی اضافه کرد: تیم شهرداری همدان اگر به لحاظ امکانات و نیازهای ضروری تیم بتواند به موقع مورد حمایت قرار بگیرد، در گروه سوم رقابت ها می تواند نتایج مطلوب کسب کند.
گل محمدی بیان داشت: تیم هایی نظیر شاهین شهرداری بوشهر با بیش از 40 میلیارد ریال بودجه، شاهین کیش، نیروی زمینی تهران و کارا شیراز جزو تیم های مدعی گروه سوم به شمار می روند و امیدوارم بتوانیم با حمایت به موقع مسئولان نتایج مطلوبی را در لیگ رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه ای کاش با تیم پاس همدان هم گروه نشده بودیم گفت: انتظار داریم به هر دو تیم نگاه تعادلی برقرار باشد و البته تیم ها با یکدیگر مقایسه نشوند چرا که مقایسه فنی و نتیجه گیری هر دو تیم در این رقابت ها، آفت بزرگ محسوب می شود.
وی با آرزوی موفقیت برای هر دو نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: انتظارم از دو تیم هدفگذاری برای کسب نتایج مطلوب است نه اینکه هر هفته نتایج یکدیگر را مقایسه کنند.
به گزارش ایرنا، گل محمدی در خصوص دیدار تدارکاتی هفته آینده با پرسپولیس تهران گفت: در این بازی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما در مجموع بازی مقابل بهترین تیم حال حاضر ایران افتخار بزرگی است.
وی با قدردانی از عوامل هماهنگی در برگزاری این بازی دوستانه گفت: پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران به شمار می رود و به طور حتم انگیزه بازیکنان را برای آماده سازی بهتر مضاعف خواهد کرد.
وی افزود: این بازی محک خوبی برای میزان آمادگی و توان فنی بازیکنان شهرداری خواهد بود.
تیم شهرداری همدان در گروه سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور همگروه پاس و 10 تیم آلومینیوم هرمزگان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیروی زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان، شهرداری تبریز، هف سمنان و شاهین ماهشهر هم گروه است.
این رقابت ها در سه گروه برگزار می شود و از هر گروه 12 تیمی، چهار تیم جواز صعود به مرحله دوم را دریافت می کنند.
در مرحله دوم این رقابت ها نیز تیم های به دو گروه شش تیمی تقسیم می شوند و دو تیم برتر هر گروه به لیگ یک صعود می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان