اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1395 - 13:26   |   کد مطلب: 19455
جشن تولدی با مرور خاطرات؛
هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت + تصاویر
برنامه نود در شب تولد هفده سالگی‌اش برخلاف همیشه شنبه شب روی آنتن رفت و به مرور اتفاقات نوستالژیک سال‌های گذشته و هفته چهارم لیگ برتر پرداخت.

به گزارش صبح الوند به نقل از وبسایت نود، برنامه این هفته نود که به دلیل تداخل با مسابقات والیبال المپیک شنبه به جای دوشنبه روی آنتن رفت ساعت ۲۳:۴۲ آغاز شد.

در ابتدای این برنامه به مناسبت ۲۳ مرداد مصادف با اولین برنامه نود در روز ۲۳ مرداد ۱۳۷۸ بخشی از برنامه های قدیمی نود پخش شد.

پس از  آن با پخش صحنه هایی گزارشگر قدیمی برنامه نود مهدی محمدپور به برنامه آمد و گفتگوی نوستالژیک نود با او آغاز شد.

پس از آن گزارشی از امید کودک سرطانی تبریزی که به عشق کریس رونالدو تصاویر او را جمع کرده بود پخش شد و پیراهن امضا شده رونالدو با پیام روحیه بخش این فوق ستاره رئال مادرید توسط فرناندو سانز بازیکن اسبق رئال با سفر به این شهر به او اهدا شد.

آیتم دوم از اتفاقات جالب ونوستالژیک در تاریخ برنامه نود پخش شد.

فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی مرور شد.

۹۰ درجه و مرور طنز مسابقات هفته چهارم لیگ برتر در ادامه پخش شد.

بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان به عنوان اولین بازی هفته چهارم به پخش رسید.

در ادامه ترین های هفته چهارم لیگ برتر روی آنتن رفت.

خلاصه و حواشی مسابقه پیکان و استقلال با تساوی دو تیم در شهرقدس بازی بعدی بود.

در ادامه بازی استقلال خوزستان و نفت تهران در اهواز روی آنتن رفت.

بازی بعدی این هفته مسابقه پرسپولیس و صبای قم با برتری شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی بود.

هدایت ممبینی به عنوان کارشناس داوری به استودیو آمد و داوری بازی پیکان - استقلال به کمک او بررسی شد: سرنگونی منشا در محوطه جریمه استقلال خطا نبود و ادامه بازی درست بود و برخورد دست با صورت طبیعی بود.

داوری بازی پرسپولیس - صبا: گل پرسپولیس درست بود و قیچی طارمی خطرناک نبود و نزدیک مدافع صبا نبود. سرنگونی فرشاد احمدزاده خطا نبود و مدافع در محوطه جریمه توپ را زد و بعدش با پا برخورد کرد. سرنگونی علیپور در محوطه جریمه ۱۰۰ درصد خطا بود و مدافع هم با دست او را گرفت و هم روی مهاجم خراب شد و باید یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته می شد.

در ادامه بازی ذوب آهن و گسترش به پخش رسید.

بازی بعدی دربی تبریز بین ماشین سازی و تراکتورسازی بود که روی آنتن رفت.

آنالیز رویکرد تیم ها به بازی مالکانه و پاسکاری در لیگ برتر در ادامه در جدول پخش قرار گرفت.

بیانیه باشگاه نفت در پاسخ به اعتراض طلبکاران این باشگاه مرور شد و مالکان جدید این باشگاه خواهان جلسه با نماینده تام الاختیار وزارت نفت برای رفع مشکلات این تیم شدند.

داوری بازی ذوب آهن - گسترش فولاد: روی خطای منجر به گل گسترش فولاد برخورد انجام شده اما مشخص نیست خطا بود یا نه. اخراج بازیکن گسترش فولاد درست نبود و داور  می توانست با طمانینه بیشتری برخورد کند.

داوری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی: یک پنالتی روی بازیکن تراکتورسازی انجام شد که گرفته نشد. پنالتی تراکتورسازی درست نبود و هیچ اتفاقی در محوطه جریمه نیفتاد و دو بازیکن شانه به شانه حرکت می‌کردند.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور همراه با عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران پخش شد.

پیام بازیکنان بزرگ لالیگا از جمله ژاوی و ماکلله برای بازی بزرگداشت جواد نکونام پخش شد.

 

 

اسامی بازیکنان تیم منتخب یاران جواد نکونام اعلام شد که از جمله اعضای این تیم ابراهیم میرزاپور، مهدی پاشازاده، محمد نوازی، یحیی گل محمدی، جواد زرینچه، کریم باقری، علی روزبهانی، علی دایی، علی کریمی، مهدی هاشمی نسب، بهزاد غلامپور، وحید هاشمیان، فرهاد مجیدی، پژمان جمشیدی، رسول خطیبی، جواد کاظمیان، فریدون زندی، مهدی مهدوی کیا، بهرام رادان، هاشمی، پوریا پورسرخ، محسن تنابنده و محمدرضا گلزار خواهند بود.

بازی تیم های سایپا و پدیده مسابقه بعدی بود که پخش شد.

در ادامه بازی سیاه جامگان و فولاد خوزستان روی آنتن رفت.

داوری بازی سایپا - پدیده: خطای هند بازیکن سایپا به درستی اعلام شد و پنالتی درست بود. سرنگونی زامهران در محوطه جریمه سایپا خطا بود و باید برای پدیده پنالتی اعلام می شد. گل پدیده درست بود و شاکری در آفساید نبود.

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر براساس نمرات تیم آنالیز برنامه نود اعلام شد: حسن هوری، محمد ایران پوریان، سیدجلال حسینی، ایوب والی، سعید آقایی، مهدی کیانی، مهدی ترابی، پیام ملکیان، ایمان مبعلی، مهدی زهیوی و محمد قاضی.

برنامه این هفته نود با پخش آخرین آمار نظرسنجی ساعت ۰۲:۰۸ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت ۹۸۰ هزار نفر ۳۷،۵ درصد بینندگان نجات زندانی محکوم به اعدام را تاثیرگذارترین برنامه نود اعلام کردند و ۲۱،۱ درصد برنامه انتقال تیم های تهرانی به شهرستان ها، ۱۶،۵ درصد بررسی فساد و دلالی در فوتبال، ۱۲،۳ بررسی دلایل افت فوتبال ایران و ۵،۶ درصد تعلیق فوتبال ایران و تشکیل کمیته انتقالی را انتخاب کردند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان