اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1395 - 15:04   |   کد مطلب: 19419
همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود
اختتامیه «من و دوست اربعینی‌ام» با اجرای «علی ضیا» در ایوان شمس
فرهنگسرای انقلاب اسلامی آیین اختتامیه نخستین دور مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» را همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج و تنها ۱۰۰ روز مانده به اربعین حسینی با اجرای «علی ضیا» در تالار ایوان شمس برگزار می‌کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از موج، در این آیین که شنبه ۲۳ مرداد با اجرای علی ضیا و با حضور خادمان حرم رضوی و اهالی فرهنگ و هنر همچون حمید رضا برقعی، شاعر، هادی مقدم دوست، کارگردان، امید مهدی نژاد، شاعر نویسنده و طنز پرداز، محمد رضا شفیعی، تهیه کننده سینما و تلویزیون، وحید چاووش مستند ساز، مجید خسرو انجم کاریکاتوریست و مرتضی درخشان فعال فضای مجازی به همراه جمعی از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین برگزار می شود و برگزیدگان معرفی و تقدیر می شود.

پیش از این شرکت کنندگان با ارسال عکس های خود در قالب پویش « عشاق الحسین(ع) » عکس های سلفی خود با زائران اربعین و میزبانان عراقی را برای شرکت دراین مسابقه ارسال کرده بودند و فرهنگسرای انقلاب اسلامی عکس های دریافت شده را در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام عشاق الحسین(ع) نمایش داد.
در این مراسم حمید رضا برقعی، شاعر آیینی به شعر خوانی می پردازد و گروه سرود« نسیم قدر» به اجرای آثاری در مدح و میلاد حضرت رضا(ع)، اربعین و مدافعان حرم می پردازد.
در بخش دیگری از این مراسم خادمان رضوی همراه با پرچم مقدس آستان قدس و حرم امام رضا (ع) در این آیین حضور خواهند داشت و سوغاتی متبرک امام رضا(ع) را به دست میهمانان می رسانند.
میهمانان این برنامه با چای عراقی و به سبک پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می شوند.
رونمایی از هدیه ویژه شرکت کنندگان در مسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام به آستان مقدس حضرت اباعبدالله و نماینده سفارت عراق بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.
در پایان با قرائت بیانیه هیات داوران، از برگزیدگان بخش مردمی و برگزیدگان داوری این مسابقه تقدیر خواهد شد. در حاشیه این برنامه می‌توانید گوشه ای از تصاویر این پویش را در قالب نمایشگاه عکس ببینید.
آثار این مسابقه در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام و در صفحه imam.hussain.lovers به نمایش در آمد. این صفحه هم‌اکنون بیش از ۵۷ هزار عضو دارد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان