اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1395 - 10:36   |   کد مطلب: 19409
رئیس بسیج رسانه همدان خبر داد
عضویت 40 درصد خبرنگاران همدان در بسیج رسانه
رئیس بسیج رسانه استان همدان اظهار کرد: 40 درصد اصحاب رسانه همدان عضو بسیج رسانه هستند.

به گزارش صبح الوند، عباس محرمی در جمع اعضای بسیج رسانه استان همدان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار خواستار رسیدگی مسئولان به حوزه رسانه و توجه به نصیحت های آنان شد.

 

وی با بیان مشکلات رسانه ها گفت: رسانه مشکلات زیادی در حوزه رسانه چه از لحاظ بیمه و یارانه مطبوعاتی دارند که مدیران باید به آن توجه و حل و فصل نمایند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان 120 مجوز نشریات وجود دارد، اظهار کرد: 34 مورد از این نشریات در حال فعالیت هستند که امیدواریم با تلاش مسؤولان استان این تعداد رسانه‌ها افزایش یافته و شاهد رشد و شکوفایی رسانه‌ها در استان باشیم.

 

رئیس بسیج رسانه استان همدان به تشریح عملکرد بسیج رسانه پرداخت و افزود: سه سال است که فعالیت بسیج رسانه در استان شروع شده که در این مدت گام‌هایی برداشته شد که مهمترین آن جذب اعضا بود.

 

وی ادامه داد: 40 درصد خبرنگاران همدان عضو بسیج رسانه هستند که امسال به لحاظ جذب اعضا تقویت یافتیم و تعداد حلقه های ما به پنج مورد افزایش یافت.

 

محرمی ادامه داد: تاکنون چهار کانون در چهار شهرستان همدان شکل گرفته که تلاش می کنیم با ارتقای سطح تخصصی کلاس‌های بسیج و جذب علاقه‌مندان به حوزه رسانه بتوانیم بدنه مطبوعاتی استان را افزایش دهیم.

 

وی با اشاره به ایجاد پایگاه های بسیج در پایگاه های خبری و رسانه ها گفت:  براین اساس پایگاههای بسیج در در دفتر روزنامه سپهر غرب و فارس شکل گرفته است.

 

رئیس بسیج رسانه همدان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تعداد دفاتر بسیج رسانه را بیشتر کنیم و هر کدام از مدیران مسؤول رسانه‎ها اعلام آمادگی کنند، نسبت به ایجاد این دفتر اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان