اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1395 - 13:43   |   کد مطلب: 18926
نخستین دفتر بسیج رسانه استان در خبرگزاری فارس همدان و با معرفی مسؤول این دفتر افتتاح شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز نخستین دفتر بسیج رسانه استان در خبرگزاری فارس همدان افتتاح شد.

مراسم آغاز به کار این دفتر با حضور مسؤولان بسیج رسانه استان انجام و «علی فردوسی‌پور» به عنوان مسؤول دفتر بسیج رسانه خبرگزاری فارس همدان معرفی شد.

جانشین سازمان بسیج رسانه همدان در این مراسم اظهار کرد: دفاتر بسیج رسانه در سطح پایگاه‌های مقاومت محلات به تهران پیشنهاد شد که خوشبختانه این پیشنهاد از سوی سازمان بسیج رسانه پذیرفته شد.

حسن نوروزی با بیان اینکه این طرح در تهران نیز اجرا شده است، گفت: دفاتر بسیج رسانه در خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، روزنامه‌ کیهان و چند رسانه مکتوب دیگر هم اکنون راه‌اندازی شده است.

وی خبرگزاری فارس را رسانه در تراز انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: به دلیل مرجعیت و مطرح بودن این خبرگزاری و فعالیت چشمگیر اعضای این مجموعه، بسیج رسانه استان تصمیم به افتتاح نخستین دفتر بسیج مقاومت در دفتر خبرگزاری فارس همدان گرفت.

جانشین سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: از این پس دفاتر بسیج رسانه‌ها وظیفه برگزاری برنامه‌های مرتبط با بسیج رسانه را برای اعضای دفتر خود و دفاتر زیرمجموعه آن دفتر بر عهده دارند.

وی یادآور شد: برخی از رسانه‌ها با تعداد کم اعضا نیز زیرمجموعه دفاتر بسیج قرار خواهند گرفت.

نوروزی بیان کرد: عضوگیری و برگزاری برنامه‌های حلقه‌‌های صالحین، برگزاری اردو‌های تفریحی - زیارتی و همایش‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که از این پس به عهده دفاتر بسیج رسانه گذاشته شده است.

در ادامه این مراسم جانشین سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اهدای حکمی، علی فردوسی‌پور را به عنوان مسؤول دفتر بسیج مقاومت خبرگزاری فارس استان همدان معرفی کرد.

مسؤول دفتر بسیج رسانه خبرگزاری فارس استان همدان اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در همه عرصه‌ها حضور داشته و یک سازمان منعطف در همه عرصه‌هاست.

علی فردوسی‌پور با تأکید بر اینکه امروزه عصر اطلاعات و اخبار است، گفت: خبرنگاری یک شغل مقدس است که قلم به دستان این عرصه پرچمدار مطالبه‌گری و احقاق حق در جامعه هستند.

وی ادامه داد: مطالبه‌گری و حق‌طلبی در جامعه نیاز به اخلاق و منش ویژه‌ای دارد که این مهم مولفه و شاخصه بارز گفتمان بسیج است.

مسؤول دفتر بسیج رسانه خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «گزارشگرى و خبررسانى، یک حرفه‏ باارزش است و به مسئله‏ خبررسانى باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد»، افزود: فعالان بسیج رسانه نیز باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

وی از ارائه درخواست نامگذاری دفتر بسیج مقاومت خبرگزاری فارس به نام «سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی» خبر داد و گفت: این درخواست انجام شده و در حال پیگیری و بررسی است که در صورت موافقت از مرکز، نخستین دفتر بسیج مقاومت رسانه به نام «شهید همدانی» مزین خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان