اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1395 - 22:29   |   کد مطلب: 19000
امام جمعه پردیس گفت: مسکن مهر پردیس با روند کند کار در دولت تدبیر و امید تا 3 سال آینده به‌ طور کامل واگذار نخواهد شد.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین توسلی در گفت‌وگو با فارس؛ در مورد وضع مسکن مهر پردیس اظهار کرد: مسکن مهر یک پروژه ملی است و در انحصار دولت خاصی نیست.

وی تصریح کرد: حال که دولت گذشته بنای مسکن مهر را گذاشته است، نباید به خاطر تضادهای تفکری دولت تدبیر و امید نسبت به پروژه مسکن مهر کم‌توجهی شود.

توسلی اضافه کرد: پردیس از شهرستان‌های نادر در استان تهران است که هزاران واحد مسکن مهر را در دل خود جای داده و فازهای مختلف در پردیس بستر ساخت‌وساز مسکن مهر بوده است.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه افتتاح مسکن مهر به‌ طور مستقیم مربوط به وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: شخص وزیر باید در افتتاح مسکن‌های مهر در پردیس حضور پیدا و وضع نابسامان آن را از نزدیک لمس می‌کرد.

وی افزود: اگر دیدگاه دولت یازدهم مثل دولت گذشته فصل خاصی را برای افتتاح در نظر می‌گرفت، خود رئیس‌جمهور یا معاون اول وی قدم به پردیس می‌گذاشتند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: هر بخشی را که خود دولت اهتمام به آن ورزد و اهمیت دهد و در سطح عالی حضور پیدا کند، نشانه تلاش دولتمردان است و با این نوع اراده این بخش‌ها تقویت خواهد شد.

توسلی افزود: اگر در آن سطح مسؤولان ارشد شرکت نکنند، نشانه بی‌اعتنایی وزیر به بخش مسکن و به‌ ویژه مسکن مهر است.

وی اضافه کرد: درست است که دولت قبل بنیانگذار مسکن مهر بوده، ولی طرح حاکمیتی و مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است.

توسلی ادامه داد: مقام معظم رهبری در شهریورماه سال 93 نکته‌هایی به دولت تذکر دادند و تکمیل ساخت و بهره‌برداری از مسکن مهر یکی از این نکات مهم بوده است.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: اکنون دو سال از آن زمان گذشته و از 90 هزار مسکن مهر، تنها 4 هزار و 500 واحد تحویل داده شده است.

توسلی افزود: دولت تدبیر و امید اهتمام به تکمیل مسکن مهر و رونق مسکن در کشور ندارد و این امر به شفافیت کامل نمایان است.

وی گفت: معاون وزیر گفته است که تا پایان امسال 95 تا 100 هزار واحد مسکن مهر را تحویل خواهیم داد، ولی با این روند بعید می‌دانیم تا دو یا سه سال آینده این واحدها کامل واگذاری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان