اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1395 - 14:04   |   کد مطلب: 18826
ریس پلیس فتا همدان خبر داد:
اخاذی عجیب شاگرد از استادش در فضای مجازی
فردي که با دريافت تعدادي عکس از شهروند همداني قصد اخاذي و دريافت سوالات امتحاني را داشت توسط کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان شناسايي و دستگير شد.

 سرهنگ اکبر اميني در گفتگو با صبح الوند، با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه شهروند همداني و در دست داشتن مرجوعه اي قضايي مبني بر تهديد و اخاذي، موضوع ضمن تشکيل پرونده دردستور کار فوري کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

 

رئيس پليس فتا همدان افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد فردي با ساختن پروفايل در يکي از شبکه هاي اجتماعي با شاکي ارتباط برقرار کرده و پس از جلب اعتماد وي از نامبرده درخواست تصاوير نامتعارف نموده است که با قبول اين درخواست پس از مدتي با تهديد شاکي جهت انتشار تصاوير وي تقاضاي سوالات امتحاني را کرده است.

 

 اين مقام انتظامي افزود: با انجام اقدامات فني و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، مجرم شناسايي و پس از اخذ دستور قضايي دستگير شد.

 

سرهنگ اميني اظهار کرد: متهم که از شاگردان آموزشگاه شاکي بود، ابتدا هرگونه ارتباط خود را با قضيه انکار ولي در مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذير رايانه اي صراحتا به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به عمل آمده عنوان کرد: ابتدا اين کار را براي سرگرمي انجام دادم ولي پس از مدتي که به امتحان آموزشگاه نزديک شديم به فکر دريافت سوالات افتادم.

 

رئيس پليس فتا همدان در پايان ضمن بيان اين مطلب که متهم پرونده جهت سير مراحل قضايي به دادسرا فرستاده شد از شهروندان خواست موارد مشابه را با شماره تلفن 2182674 در ميان بگذارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان