اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1395 - 14:15   |   کد مطلب: 18779
رییس پلیس فتا همدان خبر داد:
سرقت از حقوق کمیته امداد برای خرید اینترنتی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که حقوق واریزی یک ماه کمیته امدادی شهروند همدانی را خالی کرده بود ، خبر داد

 سرهنگ اکبر امینی در گفنگو با خبرنگار صبح الوند، گفت: درپی مراجعه خانمی مسن و ارئه شکواییه ای مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغی از حساب بانکی وی ،م وضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی افزود:طبق اظهارات شاکیه حقوقی که از سوی کمیته امداد برای وی واریز شده بود طی یک فقره خرید اینترنتی برداشت شده است.

 

وی گفت:طی تحقیقات انجام گرفته مشخص گردید شاکیه به دلیل بی سوادی خود نمی توانسته از دستگاه های خودپرداز استفاده کند و همیشه از دیگران برای انجام این کار کمک میگرفته است.

 

سرهنگ امینی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و به پلیس فتا فراخوانده شد و پس از رویارویی با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد داماد خانواده شاکیه می باشد و یک بار که از وی برای دریافت پول از دستگاه خودپرداز کمک گرفته بلافاصله رمز دوم حساب ایشان را فعال و با به خاطر سپردن مابقی اطلاعات کارت اقدام به خرید اینترنتی نموده است.

 

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیا این مطلب که متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام گردید از شهروندان خواست در صورت نداشتن اطلاعات کافی در استفاده از خودپرداز از افراد مورد اطمینان کمک بگیرند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان