اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1395 - 11:14   |   کد مطلب: 18691
پیام تبریک دکتر روحانی به ملت ایران به مناسبت عید سعید فطر/
یقین دارم در سایه وحدت ملی،شاهد سرافرازی مردم و این سرزمین همیشه سربلند خواهیم بود
رییس جمهوری در پیامی به مناسبت حلول ماه شوال ضمن تبریک عید سعید فطر به ملت شریف ایران، اظهار امیدواری کرد: در این بهار معنویت با تمسک به آموزه‌های نورانی و انسان ساز دین مبین اسلام، بیش از پیش شاهد تقویت و تحکیم پیوند میان همه مسلمانان بر محور ارزش‌های اخلاقی، اعتدال و عقلانیت باشیم.

به گزارش صبح الوند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم انی اسئلک خیر ما سألک عبادک الصّالحون
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز، حلول ماه شوال المکرم و فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر، روز شکوفایی فطرت و نزول رحمت الهی را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم پارسا و پاک طینت کشورمان تبریک و تهنیت می‌گویم.
این عید مبارک، عید مغفرت و رحمت و موسم شکفتن جوانه‌های امید و اخلاص و ایمان در دل و جان انسان‌هایی است که با تقرب به ساحت ربوبی به غبارروبی خانه دل پرداخته و از چشمه زلال فیض الهی برخوردار شدند.
در این ماه خدا، مردم خداجوی علاوه بر اهتمام در عبادت و صیام و قیام، بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، وحدت ملی و درک مسئولانه خود را در دفاع از مظلومین و هوشیاری در مقابل تفرقه‌افکنی‌ها و آتش افروزی‌های منطقه، در معرض دید جهانیان قرار دادند.
امیدوارم در این بهار معنویت با تمسک به آموزه‌های نورانی و انسان ساز دین مبین اسلام، بیش از پیش شاهد تقویت و تحکیم پیوند میان همه مسلمانان بر محور ارزش‌های اخلاقی، اعتدال و عقلانیت باشیم.
از خداوند متعال رستگاری، عزت و تداوم پیروزی‌های ملت بزرگ ایران را در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی خواستارم و یقین دارم در سایه انسجام و وحدت ملی، همچنان شاهد برداشته شدن گام‌های بلند برای سرافرازی و سعادت مردم و برکت این سرزمین همیشه سربلند خواهیم بود.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان