اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1395 - 8:17   |   کد مطلب: 18498
معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 169 هزار مشترک همدانی در مصرف آب زیاده روی کرده که با توجه به لزوم اصلاح الگوی مصرف باید این روند تغییر پیدا کند.

به گزارش صبح الوند، سعید عبدالله زاده در جمع خبرنگاران افزود: به طور متوسط میانگین مصرف آب هر مشترک ماهانه در همدان 18 هزار متر مکعب است.
وی ادامه داد: سال گذشته 16 هزار مشترک در استان شناسایی شده که ماهانه دو برابر این میانگین آب مصرف می کردند که این رقم چهار درصد کل مشترکان استان را شامل می شود.
وی اضافه کرد: در سالجاری با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی ها به گونه ای است که مشترکانی که بیش از 20 هزار متر مکعب آب مصرف می کنند به عنوان مشترک پر مصرف معرفی شوند که تاکنون 165 هزار مشترک دارای چنین وضعیتی هستند.
وی بیان کرد: برنامه ریزی ها برای کاهش تعداد این خانوارها در مدت زمان پنج ساله انجام شده است.
وی تصریح کرد: مشترکان اداری نیز بر اساس ظرفیت اداری تقسیم شده و برای همه آنها رقم مشخصی وجود دارد که اگر بیشتر از این رقم شود با آنها برخورد خواهد شد.
عبدالله زاده از وجود هشت هزار و 500 کنتور خراب در استان خبر داد و افزود: چهار هزار و 600 مورد از این کنتورها تاکنون تعویض شده است و اگر کنتوری به علت گذشت زمان خراب شده باشد هزینه ای بابت آن از مشترک گرفته نمی شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته کمتر از 200 انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی شده است ادامه داد: در سالجاری این رقم کمتر از 10 مورد بوده است.
400 هزار مشترک در مناطق شهری همدان زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.
جمعیت شهری استان همدان یک میلیون و 103 هزار نفر است که از این جمعیت یک میلیون و هزار و 70 نفر زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان