اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. خرداد 1395 - 11:46   |   کد مطلب: 18326
مسئول سایبری قرارگاه خاتم الاوصياء (عج) در همدان تاکید کرد:
لزوم مدیریت صحیح شبکه های اجتماعی جهت جلوگیری از نفوذ دشمن
مسئول سایبری قرارگاه خاتم الاوصياء (عج) در همدان گفت: استفاده و مدیریت صحیح شبکه های اجتماعی سبب مقابله به موقع با آسیب ها و تهدیدهای دشمنان می شود.

 محمد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، با اشاره به ناکام ماندن اقدامات آمریکایی ها در انتخاب اسفند 94 اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها پس از انتخابات اسفند 94 به این نتیجه رسیدند که 4 راهکار اصلی را در ایران  باید به طور جدی پیگیری کند.

 

مسئول سایبری قرارگاه خاتم الاوصياء (عج) از جمله این اقدامات را ادامه راهبرد برتداوم استراتژی خواند و گفت: جهت پیشگیری از این امر دشمن نیاز است يك تعريف خوب براي حد و مرز دشمن معنوي در فضاي سياسي و اجتماعي كشور تعريف شود و دوستان حواسشان راجمع كنند كه مبادا با محاسبات اشتباه در مسير استراتژي دشمن گام بردارند .

 

وی سرمایه گذاری روی زیر ساخت های تغییر را از دیگر اقدامات آمریکایی ها پس از انتخابات اسفند 94 دانست و اظهار کرد: دشمن خصوصا عربستاني ها با برنامه ريزي دقيق و صرف هزينه هاي بسيار بالا در زيرساخت هاي فني و علمي سعي دارند به نوعي ظرفيت هاي سياسي - اجتماعي ايران را پايش كرده و از هر حادثه كوچكي، حادثه اي بزرگ توليد كنند.

 

یعقوبی افزایش فشار بر کشور در حوزه سیاسی و اقتصادی را ازدیگر اقدامات خواند و ادمه داد:  يكي از برنامه هاي اصلي دشمن انتخابات 96 و رصد و پايش فضاي سياسي - اجتماعي كشور و برنامه ريزي هاي خرابكارانه در انتخابات است .

 

نماينده سازمان فضاي مجازي سراج در استان همدان مدیریت صحیح  شبکه های اجتماعی را جهت پیشگیری از این اقدامات موثر دانست و اظهار کرد: بنابراین  اگر قرار است کشور از شبکه‌های اجتماعی بهره مند باشد باید بتواند مديریت كاملي بر اين شبكه ها داشته باشد و با تهديدات و آسيب هاي آن مقابله كرده ، از فرصت ها به نحو مطلوب استفاده نمايد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان