اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. خرداد 1395 - 15:05   |   کد مطلب: 18215
معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان همدان:
اماکن مخروبه، بلاتکليف و جرم خيز شهرستان تعيين تکليف شوند
اماکن مخروبه ، بلاتکليف و جرم خيز شهرستان بايد تعيين تکليف و براي بزهکاران غير قابل ورود شوند .

به گزارش صبح الوند، مجاهد بني عامريان در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان خواستار ساماندهي بناهاي خالي از سکنه و مخروبه اي شد که تبديل به محله امني براي بزهکاران شده است.

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان همدان گفت : مالکيت بناهاي تاريخي ، اماکن مخروبه و بلاتکليف شهرستان بايد مشخص و تعيين تکليف شوند .

وي با بيان اينکه خانه هاي خالي از سکنه نبايد مامن معتاد ها شود افزود : معاونت مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي شهرستان همدان تعداي از اماکن مستعد ارتکاب جرم را شناسايي و اعلام کرده است .

 وي افزود : برخي از اماکن شناسايي شده داراي مالک شخصي است که در صورت عدم اقدام مقتضي از سوي مالک بايد راهکار قانوني آن توسط شهرداري اعمال گردد.

معاون سياسي فرمانداري شهرستان همدان اضافه کرد : به مالکان شخصي و دولتي اين اماکن ابلاغ تعيين تکليف صادر کرده و نتيجه را ظرف يک هفته به اين فرمانداري اعلام کنيد .

بني عامريان همچنين با اشاره به وجود برخي بناهاي تاريخي مخروبه رها شده تصريح کرد : ميراث فرهنگي نيز بايد نسبت به ساماندهي بناهاي ذکر شده اقدام و بنحوي از ورود افراد غير به اماکن تحت تملک خود جلوگيري نمايد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان