اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 8:54   |   کد مطلب: 19041
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) مراسم تشییع شهداء در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان، در جلسه هماهنگی مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهداء دفاع مقدس امنیت ایران اسلامی در دنیا را از برکت خون شهداء و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب دانست .

 

مجاهد بنی عامریان درخواست کرد: در مراسم تشییع شهداء از شعار های سیاسی و مصادره شخصی شهداء خودداری شود.

 

در ادامه نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه ششم مرداد ماه، هفت شهید دفاع مقدس از تهران وارد شهر همدان خواهند شد و مراسم استقبال از بلوار نیروی انتظامی تا درب ورودی سپاه استان انجام خواهد شد.

 

بهرام دوست پرست افزود : همزمان با مراسم برگزاری مراسم شهید قهاری در باغ موزه دفاع مقدس در چهاشنبه شب ، مراسم شام غریبان این هفت شهید نیز در همان مکان برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت : در روز پنجشنبه و جمعه شهداء در مسیرهای روستاهای یلفان، آبشینه، سنگستان، ورکانه و تفریجان عبور داده خواهند شد.

 

دوست پرست اظهار کرد: مراسم اصلی تشییع شهداء در روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام ) در ساعت ده صبح در میدان امامزاده عبدالله به سمت میدان امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه ابراز کرد: با انجام آزمایش ژنتیک هویت سه تن از این شهداء شناسایی شده که یکی از آنان متعلق به شهرستان بهار بوده و در روز پنج شنبه به این شهرستان منتقل خواهد شد.

 

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان افزود : بعد از برگزاری مراسم تشییع ازمیدان امامزاده عبداله دو شهید شناسایی شده به گلزار شهداء واقع در باغ بهشت منتقل خواهد شد.

 

دوست پرست بیان کرد: یکی از این هفت شهید که متعلق به تیپ ذوالفقار ارتش میباشد و درسال67 در نفت شهر به شهادت رسیده نیز برای خاکسپاری به نیروی انتظامی تحویل داده خواهد شد.

 

وی افزود: دو تن از این شهداء بعد از برگزاری مراسم در میدان امامزاده عبدالله به اردوگاه شهید ابوذر منتقل خواهند شد و مراسم تشییع در اردوگاه در ساعت 6 عصر روز شنبه از ابتدای کوچه اردوگاه ابوذر آغاز و شهدا برای تدفین به داخل اردوگاه انتقال داده خواهند شد.

 

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان در پایان گفت : یکی از این شهداء نیز به شهرستان نهاوند منتقل و بعد از برگزاری مراسم استقبال در حوزه علمیه خواهران در نهاوند به خاک سپرده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان