اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 13:51   |   کد مطلب: 17998
عکاسان و علاقه مندان به عکاسی طبیعت 550 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان ارسال کردند.

به گزارش صبح الوند، مدیر اجرایی این جشنواره گفت: فراخوان نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان اواسط بهمن ماه سال گذشته همزمان با دهه مبارک فجر در استان منتشر شد و دبیرخانه اجرایی جشنواره نیز تشکیل گردید.

سعیده آقاخانی افزود: این جشنواره در 4 محور جلوه های حیات وحش و طبیعت استان همدان در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان، رابطه انسان و طبیعت با دو موضوع تعامل ها و تعارض ها، اکوتوریسم و بخش ویژه شامل عکس های محیط بانان استان همدان پذیرای عکس های مخاطبان فراخوان بوده است.

وی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 14 اردیبهشت ماه جاری بود که تا پایان این مهلت، 550 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که 203 اثر در بخش جلوه های حیات وحش و طبیعت استان، 191 اثر در بخش رابطه انسان و طبیعت، 54 اثر در بخش تعامل ها و تعارض ها و 29 اثر در بخش ویژه است.

وی ادامه داد: در بخش رابطه انسان و طبیعت و اکوتوریسم 20 نفر از استان های اهواز، قم، کرمانشاه، اراک، اصفهان، مشهد، لاهیجان، تهران، شیراز، قزوین، آذربایجان شرقی و همدان شرکت کرده اند.

گفتنی است اختتامیه نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان 16 خرداد ماه همزمان با آغاز هفته محیط زیست با معرفی نفرات برگزیده برگزار می شود و آثار منتخب هیئت داوران در نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان