اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 10:29   |   کد مطلب: 18222
هیات داوران نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان 50 اثر را برای راه یابی به نمایشگاه عکس محیط زیست استان برگزید.

به گزارش صبح الوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان این خبر گفت: 550 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که هیات داوران جشنواره عکس محیط زیست از میان این آثار 50 اثر را برای شرکت در نمایشگاه برگزیدند.

محمدرضا محمدی افزود: بیشترین آثار راه یافته به نمایشگاه با 26 اثر در بخش حیات وحش بوده و 14 اثر در بخش انسان و طبیعت، 9 اثر در بخش اکوتوریسم و 9 اثر در بخش محیط بان به نمایشگاه آثار برگزیده راه پیدا کرده اند.

محمدی با بیان اینکه این آثار متعلق به 31 هنر مند عکاس است خاطرنشان کرد: 75 هنرمند عکاس برای نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان اثر ارسال کرده اند.

وی بیان کرد: این جشنواره در 4 بخش برگزار می شود که بر اساس مقررات تدوین شده، آثار ارسالی در بخش محیط بان و حیات وحش می بایست در محدوده استان همدان تهیه شده باشند و سایر آثار در بخش های اکوتوریسم و انسان و طبیعت از سراسر کشور قابل پذیرش بود.

گفتنی است مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان و افتتاح نمایشگاه آثار برتر 16 خرداد ماه همزمان با آغاز هفته محیط زیست در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان