اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1395 - 15:47   |   کد مطلب: 17813
با حضور اعضا شورای شهر و شهردار همدان، پروژه اقامتی"هتل امیران دو"وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش صبح الوند، شهردار همدان در آیین کلنگ زنی پروژه اقامتی هتل امیران 2با اشاره به اینکه بهره مندی از صنعت گردشگری نیازمند فراهم آوری زیرساخت هااست، گفت:شهر همدان در بحث سکونت گردشگران دارای مشکلاتی است، که با توجه به ورود بخش خصوصی در حال رفع این مشکلات هستیم.
سید مصطفی رسولی ضمن اشاره به پروژه هتل امیران، بیان داشت:این هتل از امتیازاتی چون استقرار در ورودی شهر و قرار گیری در مسیرکوریدور مرکز به غرب کشور برخوردار است.
وی عنوان کرد:سال 94 با مساعدت اعضاء شورای اسلامی شهر، عوارض نوسازی و پروانه ساختمان برای سرمایه گذاران ساخت هتل رایگان شد که این تصمیم به یقین در تشویق سرمایه گذاران موثر خواهد بود.
رسولی از ساخت همزمان چند هتل در شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: در کنار پروژه های مذکور،شرکت شستا نیز به سرمایه گذاری در ساخت" هتل هما" پرداخته است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به شعار سال، همکاری با بخش خصوصی و توسعه مباحث عمرانی در دستور کار است.
وی در خصوص پروژه امیران2، عنوان کرد: این پروژه با برآورد تقریبی 25میلیارد تومان سرمایه گذاری،در ورودی شهر و سه راه فرهنگیان وارد فاز اجرایی شد.
نایب رییس شورای اسامی شهر همدان نیز با اشاره به اینکه اجری پروژه های اینچنینی در فراهم آوری زیر ساختهای گردشگری موثر خواهد بود، گفت: امیدواریم با اجرای پروژه های مذکور ، مدت زمان اقامت و میل ماندگاری مسافران در شهر همدان را افزایش دهیم.

حمید رضا طبی مسروربا بیان اینکه هتل ها، میهمان پذیرو هتل آپارتمانها،زمینه برای حضور گردشگران را فراهم میکنند، عنوان کرد:پروژه اقامتی" هتل امیران 2" در نه طبقه با زیربنای هفت هزار متر مربع و به صورت هتل چهار ستاره کلنگ زنی شد.
وی در پایان از تلاش های مدیریت ارشد استان، شهردار ، مدیران شهرداری و مجموعه میراث فرهنگی قدر دانی کرد.
در ادامه، سرمایه گذار "پروژه اقامتی امیران" با بیان اینکه این پروژه در دو بخش در حال انجام می باشد، گفت:پروژه نخست،با عنوان" امیران یک" در بلوار بعثت و با پیشرفت فیزیکی 40درصد در حال انجام است.
خلجی افزود: پروژه" امیران یک "در 7هزار متر مربع زیر بنا و در مساحت 1100 متر مربع، با 9 طبقه در حال اجرا می باشد.
وی بیان داشت: سرمایه گذاری این پروژه معادل 31 میلیارد تومان، با 70 اتاق و 240 تخت خواب است.
وی عنوان کرد: پروژه"هتل امیران یک" شامل رستوران، لابی، کافی شاپ، فضای ورزشی و استخر سرپوشیده می باشد و پیش بینی می شود در 22بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.
وی در خصوص "پروژه اقامتی امیران 2"واقع در ورودی شهر و سه راهی شهرک فرهنگیان، بیان داشت: این پروژه  در راستای احداث هتل 4ستاره، با زیر بنای 7هزار متر مربع و 70 اتاق وارد فاز اجرایی شد.
خلجی گفت: "پروژه امیران2"با 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری و در 7طبقه کلنگ زنی شد.
گفتنی است در مراسم کلنگ زنی پروژه اقامتی هتل امیران 2اعضاء شورای شهر، شهردار و جمعی از مسءولین حضور داشتند.
همچنین مسولین پس از این مراسم به بازدید از پروژه در حال ساخت "هتل اقامتی امیران یک" واقع در بلوار سعیدیه پرداختند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان