اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 10:26   |   کد مطلب: 17474
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:
در تصمیم گیری های مهم، مدیران ارشد را یاری کنیم
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: سال گذشته به لحاظ مالی از اهمیت ویژه ای برای دولت، ملت و دستگاه های اجرایی برخوردار بود.

به گزارش صبح الوند، سید ناصر محمودی در نخستین جلسه تخصصی ذیحسابان دستگاه های اجرایی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام " اقتصاد مقادمتی، اقدام و عمل"، افزود: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران،  امسال باید به سمت اقدام و عمل حرکت کنیم و آنچه در دو، سه سال گذشته کاشته ایم را برداشت کنیم.
وی با اشاره به شعار سالهای گذشته با عناوین مختلف خاطر نشان کرد: باید همچنان هم دل و هم زبان باشیم تا بتوانیم اقدامات مفیدی را برای کشور عزیزمان انجام دهیم.
محمودی افزود: امسال سالی است که باید اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل اجرایی کنیم.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی همدان، با تأکید بر اهمیت اقتصاد در کشور بیان کرد: در خصوص مباحث اصلی اقتصادی، متولی بسیاری از مسایل کلان اقتصادی کشور، وزارتخانه دارایی است، در همین راستا ما بایستی بیشتر فعال باشیم.
وی با اشاره به پاره ای از شرح وظایف وزارتخانه اقتصادی و دارایی بیان کرد: تولید داخلی، حل مشکل رکود، مهار گرانی، رفع بیکاری از محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی است که همه این موارد در نهایت به سیاست کلان اقتصاد کشور بر می گردد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی همدان، گفت: باید در تصمیم گیری های مهم، کمک حال مدیران ارشد وزارتخانه اقتصادی و دارایی و همچنین استان باشیم و بتوانیم در راستای تعاریف و فرامین مقام معظم رهبری قدمی مهم در اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی برداریم. امسال ما نباید تنها به تکالیف محول شده بسنده کنیم بلکه باید با همدلی و همزبانی، فعالیت بیشتری داشته باشیم.
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان افزود: موارد 24 گانه اقتصاد مقاومتی تکلیف ما را به وضوح مشخص کرده است.
وی گفت:  شناسایی معضلات اشتغال، رشد و توسعه اقتصاد، مباحث سرمایه گذاری، شفافیت نظام مالی، حسابداری تعهدی، پایش بدهی های دولت، رصد برخی از دستگاه های اجرایی و ارائه گزارش به وزارتخانه از جمله مواردی هست که باید به آنها توجه جدی شود.
محمودی در خصوص اهمیت زمینه های سرمایه گذاری در استان همدان، ضمن معرفی اجمالی سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری متذکر شد: در این پایگاه اطلاع رسانی کلیه متقاضیان سرمایه گذاری می توانند حسب نیاز و علاقه پروژه های مختلف در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن را مطالعه نمایند.
وی بیان کرد: اولویت فعلی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی می باشد و در بخش گردشگری صنعت توریست و هتلداری، ایجاد پارک تفریحی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان