اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 10:41   |   کد مطلب: 17363
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان؛
در جذب سرمایه گذار همه باید به میدان بیایند
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در نخستین شورای اداری اداره کل در قالب دیدار نوروزی، سال پیش رو را برای اقتصاد کشور و به تبع آن استان همدان، سالی پرکار عنوان کرد.

به گزارش صبح الوند سید ناصر محمودی با اشاره به اقدامات گذشته، گفت: افق های پیش روی اقتصاد در عرصه سیاست های خارجی روشن است و در عرصه داخلی هم ما نظاره گر یک اتفاق بزرگ در کشور بودیم و آن هم برگزاری پرشور انتخابات 7 اسفند ماه 1394 بود.
 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: مردم نشان دادند که همواره همدل و همزبانند و توانستند پیام خودشان را از طریق رأی اعلام کنند و علی رغم تمام دشمنی های داخلی و خارجی برای بر هم زدن جو آرام حاکم بر کشور، انتخابات سال 1394 با مشارکت 70 درصدی مردم ایران به خوبی برگزار گردید.
وی در ادامه بیان کرد: دولت، در ابتدای کار وعده هایی داده است که امیدواریم به حول و قوه الهی این مهم با تلاش و همت همگانی محقق گردد و ما روز به روز شاهد رشد و تعالی بیشتری در کشور باشیم.
در خصوص منابع مالی دولت نیز، محمودی گفت: در سال 1394 توانستیم علی رغم درآمد پایین دولت به تعهدات خود عمل کنیم.
وی درباره تحقق شعار سال 95 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: بحث مهم اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شد در دستور کار قرار گرفته است و ما امسال نیز باید با توان بیشتری در دولت خدمت کنیم. باید به دنبال منابع مالی پایدار دولت باشیم.
محمودی با اشاره به بحث سرمایه گذاری نیز گفت: شهر همدان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای جذب سرمایه گذار، چه داخلی و چه خارجی است و همین ظرفیت ها باعث شده است تا همدان به عنوان دبیرخانه منطقه 6 غرب کشور برگزیده شود. لذا ما به این موفقیت بسنده نخواهیم کرد و همچنان با همدلی و همزبانی به تلاش خود در این راه ادامه خواهیم داد.
وی در ادامه خواستار آن شد که همگان به این مهم توجه بیشتری کرده و همه در راستای معرفی و جذب سرمایه گذار کمک حال باشند و همه به میدان بیایند.
در ادامه پایش و آمایش بدهی ها، اموال دولت و بهره گیری از منابع انسانی کارآمد، متخصص و متعهد از اهداف پیش روی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بود که توسط مدیرکل مطرح شد.
در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: سالی که گذشت سرشار از فراز و نشیب های زیادی بود بویژه برای سازمان اقتصاد و دارایی. اما خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده توانستیم امور مربوطه را به نحو احسن پیگیری نماییم.
محمدرضا ورمزیار خاطر نشان کرد: در کمیته تخصیص توانستیم تنها دستگاهی باشیم که مازاد بر 100 درصد تخصیص را دریافت کنیم.
وی افزود: در سال 1394 ما درگیر کارهای عمرانی زیادی بودیم و در راستای اهداف از پیش تعیین شده و تلاش های سال گذشته امسال نیز شاهد انتقال محل مرکز خدمات سرمایه گذاری به طبقه همکف اداره کل خواهیم  بود.
وی در خصوص رتبه بندی ارزیابی عملکرد در سال گذشته نیز افزود: با تلاش همه همکاران توانستیم در این خصوص رتبه برتر استان را کسب کنیم. در سطح وزارتخانه توانستیم جزو 3 دستگاه برتر شویم.
ورمزیار گفت: در روزهای پایانی سال 94 همدان توانست به عنوان دبیرخانه منطقه 6 غرب کشور برگزیده شود. این دبیرخانه شامل استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان می باشد. انتخاب دبیرخانه از سوی وزارتخانه یک سری ظرفیت های خاص را می طلبد که خوشبختانه استان همدان چه از حیث نیروی انسانی که بزرگترین سرمایه هر سازمان است و چه از حیث سخت افزاری و نرم افزاری این قابلیت را دارد که به عنوان دبیرخانه انتخاب شود.
ورمزیار در پایان با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل در زمینه های مختلف رفاهی،آموزشی و بیمه بیان داشت: با تدابیر خوبی که اندیشیده شده توانستیم برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان