اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 10:21   |   کد مطلب: 17382
مدیر نظارت بر دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
انجام بیش از ۶۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های همدان در ایام نوروز
مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام ۶۱ مورد بازرسی از داروخانه‌های استان همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش صبح الوند مرضیه مساعد در گفتگو با مهر، گفت: این مجموعه با برنامه‌ریزی لازم فعالیت‌های خود را از ۲۸ اسفندماه ۹۴ آغاز و تا ۱۳ فروردین امسال انجام و با بهرهگیری از امکانات و توان کارکنان حاضر در کشیک، نظارت بر ارائه خدمات دارویی را به‌طور مطلوب محقق کرد.

وی بابیان اینکه ۲۲ داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز در استان همدان فعال بود، گفت: ۴۷ داروخانه روزانه نیز به‌صورت کشیک در ایام تعطیلات فعال بودند.

مساعد ۱۵ مورد پیگیری شکایت شفاهی، کتبی و تلفنی و ۶۱ مورد بازرسی از داروخانه‌ها را از عملکرد این مجموعه در ایام نوروز اعلام کرد و گفت: ۳۰ مورد پاسخگویی واحد اطلاعرسانی به سؤالات دارویی مردم، ۱۵ مورد پیگیری کمبودهای دارویی و ۵ مورد تدارکات انبار دارویی به واحدهای تحت پوشش نیز از عملکرد این مجموعه است.

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه سازمان غذا و دارو، نظارت بر تولید داروها در کشور را بر عهده دارد، گفت: استان همدان در خصوص داروهای مخدر کمبود ندارد و داروهای مخدر به دو صورت درمان وابستگی به مواد مخدر(ترک اعتیاد) به مرکز درمانی سوءمصرف مواد مخدر و یا به بیماران ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی داروی ترک اعتیاد را به مراکز درمانی سوءمصرف مواد مخدر تحویل می‌دهد، افزود: تحویل داروی مخدر به بیمار نیز طبق نسخه پزشک و از طریق سازمان غذا و دارو صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان