اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. فروردين 1395 - 19:35   |   کد مطلب: 17231
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان:
پروژه مسکن مهر همدان امسال به پایان می رسد
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه مسکن مهر همدان در سال جاری به پایان می رسد.

به گزارش صبح الوند حسین جلالیان در گفتگو با مهر با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری طرح مسکن مهر در استان همدان ۳۷ هزار و ۷۴۴ واحد عقد قرار داد شده است که از این میزان ۳۰ هزار و ۱۳۴ واحد در شهرستان همدان قرار دارد، گفت: ۷ هزار و ۶۱۰ واحد از مسکن های مهر در شهرستان های زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت قرار دارد.

وی با طرح این مطلب که در سالهای مختلف ۳۰ هزار و ۸۶۶ واحد از این میزان به افتتاح  و بهره برداری رسیده است و ۶ هزار و ۷۸۸ واحد دیگر باقی مانده است، بیان داشت: متولی واحدهای باقی مانده در شهرستان های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بنیاد مسکن است.

وی همچنین ادامه داد: در شهرستان همدان ۲۴۰۰ واحد باقی مانده که این میزان شامل پرونده هایی می شود که تعاونی های آن ها به دلیل مشکلات مالی متقاضیان مسکن، از پرداخت اقساط خود خودداری کرده و پروژه آن ها مسکوت مانده که اکثرا شامل معلمان بازنشسته می شود.

جلالیان با توضیح این مطلب که یک واحد مسکن مهر درهمدان برای متقاضیان مسکن ۴۵ میلیون تومان تمام می شود، افزود: واحدهای مسکن مهر از تسهیلات بانکی با سود ۷ درصد نیز برخوردار می شوند.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان همچنین عنوان کرد:یک سری از پروژه های مسکن مهر به دلیل اتمام تسهیلات بانکی آن ها و ضعف و قوت توان مالی متقاضیان با مشکل روبه رو شده اما به طور کلی مجموع واحدهای باقی مانده در شهرستان همدان در نیمه اول سال جدید تحویل متقاضیان مسکن مهر خواهد شد و پروژه مسکن مهر در سال ۹۵ به پایان می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان