اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1394 - 15:12   |   کد مطلب: 17005
آیت‌الله جنتی - نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - امروز (16 اسفند ماه) در نامه‌ای به رییس صداوسیما از تلاش این رسانه در زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هفتم اسفند ماه قدردانی کرد.
آیت‌الله جنتی از صداوسیما تشکر کرد

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله جنتی - نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - امروز (16 اسفند ماه) در نامه‌ای به رییس صداوسیما از تلاش این رسانه در زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هفتم اسفند ماه قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله جنتی در نامه‌ای به محمد سرافراز، همکاری نیروهای صدیق و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را در برگزاری انتخاباتی پر شور و در خور شان نظام اسلامی ستوده و از رسانه ملی برای مشارکت در این حماسه بزرگ مردمی قدردانی کرده است.

در نامه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به رییس سازمان صداوسیما آمده است «از حمایت و همراهی جنابعالی و همکاری و مساعدت معاونان و مدیران محترم شبکه‌های رادیو و تلویزیون در برگزاری شایسته عید انقلاب اعلام می دارم و توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.»

همچنین امروز محمد سرافراز - رییس سازمان صداوسیما - در حکمی مجتبی رضایی را به ریاست مجامع شرکت‌های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی منصوب کرد.

سرافرار در حکم خود برای انتصاب مجتبی رضایی، او را بر ارائه برنامه عملیاتی، تلاش برای کسب درآمد، حرکت به سوی خودکفایی صندوق شرکت‌های تابعه و صندوق بازنشستگی سازمان صداوسیما، نظارت بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شرکت‎ها و موسسات تابعه و وابسته به سازمان، ساماندهی این شرکت‌ها و همچنین بررسی و اعمال تغییرات در اساسنامه اداره شرکت‌ها و موسسات وابسته مکلف کرده است.

سرافراز در این حکم از زحمات اخوان و کرباسیان که پیش از این مسئولت اداره مجامع شرکت‌های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی را بر عهده داشتند قدردانی و برای مجتبی رضایی آرزوی توفیق کرده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان