اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 20:58   |   کد مطلب: 16943
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خبر داد
تخریب اموال عمومی در ایام تبلیغات انتخاباتی / شکایت از متخلفان
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه ضرر زیادی در ایام تبلیغات به اموال شهرداری زده شد گفت: پیگیری و شکایت برای جبران ضرر و زیان به اموال دولتی در بحث تبلیغات حق شهرداری است.
تخریب اموال عمومی در ایام تبلیغات انتخاباتی / شکایت از متخلفان

به گزارش صبح الوند، کامران گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه فیلم و عکس از نحوه تبلیغات کاندیداها و تخریب اموال عمومی در شهر همدان تهیه شده است، اظهار کرد: قبل از زمان تبلیغات با کاندیداها و نمایندگان کاندیداها جلساتی برگزار شد و آنان صورتجلسه‌ای را در راستای رعایت قانون و جلوگیری از تخریب اموال دولتی و مردم امضا کردند.

وی با بیان اینکه در روزهای اول و دوم تبلیغات این موضوع مورد توجه قرار گرفت، افزود: پس از روزهای اول و دوم تبلیغات، متاسفانه شکل مناسب تبلیغات از سوی برخی از کاندیداها رعایت نشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه ضرر و زیان زیادی در ایام تبلیغات به اموال شهرداری زده شد، خاطر نشان کرد: با چسباندن پوستر و عکس با چسب شیمیایی، شیشه‎های سایه‎بان ایستگاه‎های تاکسی و اتوبوس از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه تعمیر هر بیلبورد در حدود 200 هزار تومان برای شهرداری هزینه دارد، اظهار کرد: این هزینه‎ها از جیب شهروندان تأمین می‎شود و در نتیجه شکل نامناسب تبلیغات برای مردم هزینه ایجاد می‌کند.

گردان با بیان اینکه بخش حقوقی شهرداری باید به دلیل تخریب اموال عمومی از کاندیداها شکایت تنظیم کند، گفت: بیشترین ضرر و زیان از سوی ستاد تبلیغات کاندیداهایی بوده که با مقوله انتخابات و تبلیغات آشنایی کامل نداشته‎اند و رأی نیاورده‎اند.

وی با اشاره به اینکه با شکایت و پیگیری می‎توان شهر را در برابر این‌گونه آسیب‎ها بیمه کرد، افزود: با دادستانی رایزنی شده و تنظیم شکایت برای جبران ضرر و زیان حق شهرداری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در خصوص شکل تبلیغات و جلوگیری از آسیب به اموال عمومی و دولتی باید فرهنگسازی شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان