اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 20:02   |   کد مطلب: 16848
غلامرضا حیدری در پاسخ به این سوال که" پس از راه‌یابی به مجلس و در صورت تخلف رئیس جمهور، آیا موضوع سوال از رئیس جمهور را مثل مجلس قبل مطرح خواهید کرد؟" گفت: به طور کلی اصلاح‌طلبان خیلی نمی‌خواهند چوب لای چرخ دولت کنند و باید سعی داشت تا با ایجاد همکاری بیشتر بین مجلس و دولت امور کشور را اداره کرد.
شعار و نگرش امروز برخی اعضای ائتلاف اصلاح طلبان با گذشته آن ها فرق دارد/ جریان اصلاحات نمی‌خواهد چوب لای چرخ دولت بگذارد

به گزارش صبح الوند، غلامرضا حیدری عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به این سوال که" پس از راه‌یابی به مجلس و در صورت تخلف رئیس جمهور، آیا موضوع سوال از رئیس جمهور را مثل مجلس قبل مطرح خواهید کرد؟" گفت: وظیفه مجلس نظارت بر اجرای صحیح قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی در کشور است و همه باید توجه جدی نسبت به اجرای قوانین در کشور داشته باشند.

وی افزود: به طور کلی اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند چوب لای چرخ دولت کنند و باید سعی داشت تا با ایجاد همکاری بیشتر بین مجلس و دولت امور کشور را اداره کرد و یکی از مهم ترین اولویت های کشور اجرای برجام است.

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان با اشاره به دخالت‌های انگلیسی‌ها در امور انتخابات کشور اظهار داشت: طبیعی است که هرگونه دخالت کشورهای خارجی در امور داخلی کشور ما محکوم است و مردم ما نباید فریب غربی‌ها را بخورند.

حیدری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه" در شرایطی که بسیاری از رهبران و هواداران جبهه اصلاحات از تلاش خود برای رفع حصر موسوی و کروبی خبر می‌دهند، دلیل حضور افرادی که قبلا شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌دادند در لیست جبهه اصلاحات چیست؟" عنوان کرد: بالاخره انسان‌ها در طول زمان‌های مختلف نظرات متفاوتی دارند و این امکان وجود دارد که شعار این‌ها قبلا آن بوده باشد و امروز نظر و نگرش آن‌ها عوض شده باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان