اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 17:21   |   کد مطلب: 16680
آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در قرچک، گفت: اگر اسلام و انقلاب زنده است و دشمن جرات نمی‌کند به حریم کشور تجاوز و تعدی کند، چون از شما مردم همیشه در صحنه می‌ترسد.
مردم مقابل دشمن ایستاده و مشت به دهان آمریکا زده‌اند/ ملت با ایستادگی مشت به دهان آمریکا زده‌اند/حرکت آیت الله جنتی به سمت ورامین

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در محل مسجد جامع قرچک با حضور آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان برگزار شد.

امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان و همچنین اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مردم دشمن را مرعوب کرده‌، گفت: دلیل عدم‌تعرض دشمن به کشور مردم هستند.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان خطاب به مردم، گفت: شما در صحنه‌های مختلف انقلاب راست‌ گفتار بودید که نشانه آن شهدای شما و حضور شما در همه صحنه‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم قرچک همان شور سال 57 را دارند، اظهار داشت: همان‌ها که هنوز شور انقلابی سال 57 را دارند مشت بر دهان آمریکا زده، در جنگ هشت ساله حضور یافته و دشمن را بیرون کردند و هر کجا که از آنان دعوت می‌شود حضور می‌یابند.

جنتی در ادامه گفت: همان‌ها در سوریه ایستاده‌اند و شهادت‌طلبانه به میدان می‌روند و دفاع مقدس هشت ساله را تکرار می‌کنند.

وی علت زنده ماندن اسلام و انقلاب و جرأت نداشتن دشمن برای تعدی کشور، ترس از مردم انقلابی عنوان کرد و افزود: شما آبروی دشمن را بردید و همیشه در صحنه آماده‌اید.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه کشور در عزای حضرت فاطمه زهرا (س) عزادار است به لعن ظالمان و غاصبان حق اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: اکنون امامزاده‌های چند نسل بعد از هم مزارشان در این کشور مورد احترام است اما چرا قبر مادرشان حضرت زهرا (س) باید مخفی باشد؟ چه بلایی بر سر دختر پیامبر (ص) آوردند که از امیرالمؤمنان علی (ع) خواست تا کسی در تشییع جنازه‌اش حاضر نشود؟

این کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر اینکه لایق محبت‌های مردم نیست، جهت نصرت مردم یمن و بحرین به درگاه الهی دعا کرد.

آیت الله جنتی پس از استقبال پرشور مردم قرچک به سمت شهرستان ورامین رفت.

بروز رسانی می شود....

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان