اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 16:00   |   کد مطلب: 16655
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:
نمایندگان مجلس دهم فرهنگ و هنر را در اولویت کاری خود قرار دهند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: سال های گذشته بحث فرهنگ و هنر در کشور ما جزء اولویت‌ها نبود که امیدواریم در مجلس آتی این حوزه نیز در اولویت فعالیت ها قرار بگیرد
نمایندگان مجلس دهم فرهنگ و هنر را در اولویت کاری خود قرار دهند

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی اظهار داشت: اولویت قرار گرفتن فرهنگ و هنر یکی از مهمترین مطالبات اهالی فرهنگ و هنر است که به دلایل مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی این حوزه در سال های اخیر مغفول مانده است.

وی گفت: کشور ما دارای تاریخ و تمدن فرهنگی و اسلامی بوده و مردم ایران همواره در صحنه های حماسی حضور جدی و پربار داشتند که نمونه آن را در ٢٢ بهمن امسال دیدیم.

عبادی اظهار کرد: در حال حاضر به رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال، آرامش و نشاط اجتماعی و وحدت نیاز داریم.

وی افزود: هر چه حضور در این انتخابات پر شورتر باشد باعث رونق این شاخصه ها و برنامه هاخواهد شد و اگر مردم توقع آرامش و نشاط اجتماعی دارند باید در این انتخابات حضور پر رنگ تری داشته باشند زیرا دشمنان نظام و انقلاب به میزان این حضور مردمی چشم دوخته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: توجه به منافع ملی، عملگرا بودن و دفاع از حقوق شهروندی از مهمترین ویژگی های یک نماینده اصلح بوده و نماینده خوب فردی است که به ثروت و قدرت توجه چندانی نداشته باشد.

وی اظهار کرد: توجه ویژه به اخلاق و فرهنگ و شایسته سالاری از دیگر ویژگی‌های مورد نیاز یک نماینده مجلس است. 

عبادی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی در شعارهای خود از تضعیف وحدت و انسجام ملی خودداری کنند افزود: نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کرده و با رعایت اخلاق تنها به دنبال معرفی برنامه های خود به مردم باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان